Lancering nieuwe website LeaseDeals.nl

Op 28 maart heeft LeaseDeals.nl een nieuwe website gelanceerd met diverse nieuwe functionaliteiten en een groter aanbod van lease auto’s van diverse leasemaatschappijen.  LeaseDeals heeft tevens een metamorfose ondergaan door de bekende groen kleur in the ruilen voor geel grijs en zwart.

Bezoekers van LeaseDeals hebben afgelopen jaar feedback gegeven over de invulling van onze website en gaven voornamelijk aan meer te willen vergelijken. Wij hebben het verzoek van onze bezoekers ter harte genomen door een lease vergelijker en een review module te introduceren, aldus Koen Withagen, oprichter van LeaseDeals.

Reviews worden in E-business steeds belangrijker om een oordeel te vellen of een product, dienst of bedrijf interessant is voor een consument/afnemer.  In de business-to-business is dit niet anders. Wij hebben daarom besloten om bezoekers de mogelijkheid te bieden een review te plaatsen over een leasemaatschappij. Mogelijk introduceren we later ook een module om de auto te reviewen echter zijn er reeds diverse autosites die hier uitgebreide informatie over verstrekken.

De tweede nieuwe functionaliteit is de leasevergelijker. Leaserijders kunnen zonder in te loggen hun favoriete auto’s selecteren en vergelijken op prijs, bijtelling etc.  Door het grote aanbod wordt het nu een stuk makkelijker om de favoriete auto’s te selecteren.

LeaseDeals verwacht het aanbod van leaseauto’s komende 6 maanden te verdubbelen en is met diverse leasemaatschappijen in gesprek om tevens hun leaseauto’s aan te bieden via LeaseDeals

LeaseDeals  is een marktplaats voor autolease van gebruikte en shortlease contracten met ruim 500 actuele leasecontracten.

Koen Withagen