Floris Oranje zet nieuwe marketing automation tak op in de UK

Floris Oranje heeft de afgelopen jaren in de UK ruime ervaring opgedaan in digital marketing aan zowel klant als bureauzijde. Voorheen was Floris Managing Director UK van Yourzine, waarbij hij verantwoordelijk was voor de opbouw van de marketing automation propositie. Met deze ervaring op zak is hij volgens Expand Online (part of Dept) de juiste persoon om de Britse tak op te zetten.

Het succesvol inrichten van marketing automation is één van de belangrijkste speerpunten voor marketeers. Met de juiste tools en strategie kunnen er effectievere leads worden gegenereerd, bouwen bedrijven een sterkere en relevantere relatie met hun klanten, en worden sales en marketing beter op elkaar afgestemd. In Nederland worden er door Expand Online op dit moment projecten gerealiseerd voor Achmea Recruiting, Kempen en Florensis.

Floris Oranje: “Ik kijk uit naar het opbouwen van een Marketing Automation tak in de UK. Het internationale karakter en de uitzonderlijk sterke combinatie van agencies binnen het bredere Dept netwerk zorgen ervoor dat we een solide antwoord hebben op de sterk groeiende vraag naar marketing automation diensten, nu ook buiten Nederland.”

Meer informatie over het hoe en wat van marketing automation is te lezen in onze whitepaper.

Expand Online is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit onze kantoren in Europa en de US combineren 600 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in onze industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven makkelijker maken. www.deptagency.com

Alen Sirovica