Een website laten maken hoeft niet duur te zijn!

Bij elk bedrijf hoort tegenwoordig een website, maar een goede en professionele website kost klauwen met geld, of toch niet? “Fanorg gaat daar verandering in brengen”, aldus de eigenaar van Fanorg.

Fanorg als innovatief bedrijf

Een wereld zonder internet is voor vele mensen niet meer denkbaar.
Steeds meer bedrijven gaan zich vestigen op internet, met vaak als doel: de potentiële klant te overtuigen om iets te kopen.
De eigenaar van het bedrijf Fanorg zegt hierover het volgende:

“Bedrijven, restaurants en winkels gaan zich steeds meer vestigen op het internet omdat de consument het gemakkelijk vind om ‘even iets op internet op te zoeken’.
We zien een toename in het aantal bedrijven dat een goede en professionele website laat maken, echter horen we veel geluiden dat het allemaal klauwen met geld kost.

Als web ontwikkelaar en ondernemer ben ik van plan daar verandering in te brengen.
Fanorg is een bedrijf dan goedkope en professionele websites maakt.
U kunt zelf bekijken hoe wij dit gaan realiseren: https://www.fanorg.net ”

Niet alleen is er een toename van bedrijven die zich op het internet vestigen, ook is er een sterke toename in mensen die online aankopen doen.

Dat laatste is vooral de reden dat ook lokale winkels een webshop openen.

Zoekmachineoptimalisatie
Tegenwoordig is het essentieel je bedrijfsvoering ook op internet voort te zetten, een goede vindbaarheid op internet is daarbij erg belangrijk.
Zoekmachineoptimalisatie (ook wel “SEO” genoemd) speelt daarbij een belangrijke rol volgens de eigenaar.

Zoekmachineoptimalisatie is een techniek waarbij bepaalde onderdelen van een website aan worden gepast zodat de website beter vindbaar is in de zoekmachines.

“SEO is erg complex, je kunt er duizenden euro’s voor betalen, maar het belangrijkste is dat je de zoekmachineoptimalisatie laat doen door een bedrijf met verstand van zaken. Het hoeft niet duur te zijn als je de juiste punten veranderd.”, aldus de eigenaar van Fanorg.
Waarom is Fanorg innovatief?
“Bij Fanorg kunt u uw website laten maken voor daadwerkelijk een lage prijs.
Meestal zien we dat bedrijven adverteren met hun ‘lage’ prijs, maar helaas blijkt dat als je de eerste factuur krijgt je ineens extra kosten maakt. ‘Onderhoudskosten’, kosten voor de hosting en de domeinnaam, ‘gebruikskosten’ en andere verborgen kosten van tientallen euro’s per maand waardoor je inderdaad uiteindelijk klauwen met geld kwijt bent.

Bij Fanorg hanteren we één prijs die werkelijk eenmalig in rekening wordt gebracht. Wij hanteren geen verborgen kosten. Wij zijn eerlijk en transparant.

Daarnaast bieden wij de klant ‘responsive design’ dat betekend dat onze websites werken op bijna elk apparaat!

Naast een website laten maken bieden wij de klant nog veel meer voordelen zoals: maatwerk, zoekmachineoptimalisatie, professionele foto’s voor op de website, ondersteunen wij de klant bij online marketing activiteiten en nog veel meer.
Voor een compleet overzicht kunnen mensen op onze website kijken: https://www.fanorg.net
Mensen kunnen daar ook direct onze prijzen vinden.

Tot slot komen wij vaak bij de klant op locatie om de wensen en behoeftes van de klanten helder te krijgen.
Wij zijn gevestigd in regio Ede, maar wij zijn landelijk actief.”

Fanorg Fanorg