Een huisstijl ontwerpen doe je zo!

Een goed ontwerp is meer dan een mooi plaatje. Een goede ontwerper levert vormgeving af waarmee je uit de voeten kunt. Kleuren die altijd kloppen en vormen die er op elk medium strak uitzien. Zowel je presentatie in Powerpoint als de visitekaartjes die je weggeeft, stralen de kwaliteit uit waar jouw bedrijf voor staat.

De meeste ondernemers hebben wel een goede doe-het-zelver in hun netwerk. Zo’n creatieve buurvrouw of neef die handig is met de computer en best een aardig ontwerp kan leveren voor de bedrijfsbrochure.

Maar ‘best aardig’ is vaak niet genoeg. En dan kan het zomaar gebeuren dat je duurbetaalde drukwerk, dankzij een verkeerde kleuropbouw, zo bij het oud papier kan. Een goed ontwerp ziet er niet alleen mooi uit, het zit ook technisch perfect in elkaar. Daardoor ziet het er altijd uit zoals je het bedoeld had. Het geheim van die perfectie zit ‘m in de juiste kleurinformatie én de juiste opbouw.

Loading...Loading...
  • Martine10 schreef:

Een huisstijl ontwerpen is hetzelfde als een href=”https://www.goldiesreclame.nl/categorieen/huisstijl”>huisstijlvoor een website maken. Webdesign als het ware. Je bent zelf voor een huisstijl van een website veel flexibeler dan bij een normale huisstijl ontwerpen. Wordt het niet een tijd dat de huisstijl juist begint bij de website i.p van bij een huisstijl!!!

Martine10

Wij zijn gevestigd in Eindhoven. Of het nu gaat om conceptontwikkeling, huisstijl, website, webshop, of marketing campagne. Wij hebben de kennis, de middelen én het enthousiasme in huis om je bij al jouw reclame van dienst te kunnen zijn! Creatie is dan ook onze ware kracht. Wij kunnen als geen ander een idee omzetten naar een tastbaar product. Waardevolle ideeën zijn onlosmakelijk met ons werk verbonden. Want zonder goed idee, geen goed resultaat.Webdesign EindhovenTrouwceremoniePrachtig trouwenHuisstijlHuisstijl ontwerpenLogo ontwerpenWebdesign