Airport taxi goedkoop

irport taxi op maat

Geschreven door mcs op 13/12/2018. Geplaatst in zakelijk

Goedkoper is bijna niet mogelijk voor een airport taxi.

Wij verzorgen een zorgeloze start van uw vakantie of (zaken)reis. Via Airport Taxi Limburg bestelt u heel eenvoudig een Vliegveld Taxi voor een aantrekkelijke prijs verzorgen wij het vervoer naar verschillende luchthavens.

Voordelen Airport Taxi Limburg:

U bepaalt de ophaaltijd, dus niet onnodig vroeg op Schiphol.
Extra bagage meenemen kost u niets extra, zo lang het in de auto past.
Veiligheid en kwaliteit staan altijd voorop.
Uitstekend service/kwaliteit tegen een scherpe prijs.
Vrijblijvende offerte.
Taxi vervoer, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Indien u de luchthaven niet kent zal de chauffeur van het taxibedrijf graag even met u meegaan tot aan de incheck balie. Ook indien u wat ouder bent en moeite hebt met de bagage zullen wij u graag van dienst zijn. Deze service is gratis, het enige wat u moet doen is het even vragen aan de chauffeur, wij zullen u graag helpen.

Manieren om een Vliegveld Taxi te bestellen:

Airport Taxi Limburg biedt verschillende manieren om een taxi van of naar het vliegveld te bestellen voor zowel particuliere als zakelijke klanten. U kunt een taxi bestellen via offerte aanvraag of bel 06 22334566.

Bestel minimaal 24 uur van te voren, zodat de taxibedrijven voldoende tijd hebben om u taxirit in te plannen.

Ons bedrijf met een uitgebreid wagenpark en chauffeurs met jarenlange ervaring bieden u goedkoop luchthavenvervoer in heel Europa.

mcs mcs

Webdesigner + Marketing SEO - Pc Service