AUTOBEDRIJF DEN HAAG

Bent u op zoek naar het voordeligste en betrouwbaarste autobedrijf Den Haag? Dan bent u aan het juiste adres bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen voor een beurt die altijd uitgevoerd wordt door professionele automonteurs. Onze automonteurs hebben de beste opleiding gehad en daarom mogen zij met hun professionaliteit uw auto onder handen nemen! Het maakt bij autobedrijf Den Haag helemaal niet uit in welke auto u aankomt; een oude of een nieuwe auto, een gezinsauto, een oldtimer of een sportauto, wij kunnen alles aan! Onze medewerkers maken altijd gebruik van originele onderdelen en originele onderhoudsschema’s en dat zorgt ervoor dat u uw fabrieksgarantie blijft behouden. Zo hoeft u zich totaal niet druk te maken over de garantie bij een reparatie. Wij zijn uw autobedrijf omdat wij eenvoudig te bereiken zijn.

Onze service.

Autobedrijf Den Haag is uw ideale autobedrijf en dat komt omdat wij goed te bereiken zijn. Wij denken graag met u mee en als wij tot de conclusie komen dat een onderdeel van uw auto aan vervanging toe is, dan laten wij dit gewoon weten voordat wij beginnen met de reparatie! Wij voeren de reparatie niet uit totdat wij uw toestemming hebben gekregen. Zo proberen wij u te helpen met het voorkomen van hoge rekeningen waar u niets vanaf weet. Ook vinden wij het fijn om de oude onderdelen te bewaren zodat u na afloop kunt zien wat er mis mee was en waarom wij de reparatie hebben uitgevoerd.

Leaseauto onderhoud.

Wij werken samen met veel gerenommeerde leasemaatschappijen zoals onder andere:

• Leaseplan
  • Athlon
  • Dutchlease
  • Arval
  • ALD Automotive

Als u een leaseauto heeft, betekend dat niet automatisch dat u niet bij ons terecht kunt! U kunt zelfs voor speciale service terecht bij ons!

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen!

gerardkempers