Windows 10 PC ter grootte van een colablik vervangt de traditionele kantoor PC

De traditionele desktop PC op de werkplek is in zijn huidige vormgeving op zijn retour volgens het nieuwe Nederlandse initiatief 6Pack|PC uit Maarssen (www.6packpc.nl) . 6Pack|PC lanceert deze maand een verfrissend nieuw design voor kantoor PC’s met de introductie van een innovatieve Windows 10 kantoor PC met onboard HD Webcam, in het uiterlijk van een cola blik en voorzien van een blik etiket in de huisstijl of merk van het bedrijf of instelling.

In het verleden zijn beslissingen over de aanschaf van desktop PC’s exclusief genomen door de ICT verantwoordelijke. De innovatie trend vanaf 2010 richt zich in toenemende mate op de beslissers bij algemeen management, commercieel management en locatie management. De iPAD is met recht een groot icoon geworden van kantoor automatisering dankzij leidinggevenden en heeft geleid tot wat nu gemeengoed is geworden, namelijk de ambulante werkplek. De blik PC richt zich in eerste instantie op deze beslissers.

“Met de introductie van blik PC’s zijn de grote lawaaiige en energie verspillende PC desktops niet meer van deze tijd. We willen een click-and-go gebruiksgemak op kantoor zoals bij een iPAD en niet in de situatie blijven hangen dat als we de PC aanzetten we vervolgens een kopje koffie moeten halen om de wachttijd te overbruggen”, aldus Han Terwindt, initiatiefnemer van 6Pack|PC. Voor dagelijks kantoor gebruik en presentaties met behulp van Smartboards, beamers en LED TV’s volstaat een slimme, fluisterstille, energie zuinige en zeer betrouwbare Windows 10 blik PC dat de aanschaf meer dan rechtvaardigt.

Een blik PC ontlast organisaties van de bekabelde werkplek discussie. Dankzij de combinatie van een vaste ethernetpoort en ingebouwde dual WIFI (2,4 Ghz/5Ghz) kan een flexibele werkplek overal direct gerealiseerd worden.

Elke blik PC koppelt bovendien draadloos en handig met elke iPhone, iPad, Macbook, laptops en Android smartphone/tablet. “Iedereen kan hierdoor presentaties geven en informatie met collega’s delen, Youtube filmpjes afspelen en foto’s tonen in High Definition beeld en geluid gestreamd naar TV, beamer of smartboard vanaf zijn eigen smartphone of tablet”.

Met een 6Pack|PC lossen bedrijven de flexibele werkplek discussie op en maken ze van elke kantoor PC een unieke blikvanger dankzij de ‘gepimpte’ blik PC in eigen look and feel.
—- EINDE BERICHT —-

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Han Terwindt, mindmaster van 6Pack|PC.
Tel. 030-7370996, e-mail: hterwindt@6packpc.nl
Beeldmateriaal is te downloaden via www.6packpc.nl/colofon.

Alen Sirovica