WePayPeople voor vijfde keer FD Gazelle

Amsterdam, 28 oktober 2015 – WePayPeople is voor het vijfde achtereenvolgende jaar een FD Gazelle. Daarmee behoort het ook in 2015 tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Medio november wordt bekend op welke positie het Amsterdamse bedrijf in de ranking met alle FD Gazellen eindigt. In 2011 eindigde het in de landelijke ranking op nummer 1 en was daarmee het snelst groeiende bedrijf van heel Nederland. Vorig jaar werd WePayPeople eerste in categorie middelgroot van de provincie Noord-Holland.

Julius Kousbroek, directeur en medeoprichter WePayPeople: “Onze groei van de laatste twee jaar zit vooral in het verzorgen van de backoffice van uitzendbureaus en intermediairs. We noemen deze dienstverlening Intermediair plus. We hebben in deze markt een zeer sterk onderscheidend vermogen waardoor we intermediairs en uitzendbureaus echt zien overstappen naar ons. Een voorbeeld daarvan is intermediair Dag1. En hoe bijzonder is het dat zij dit jaar ook een FD Gazelle zijn. We zien dat als een extra beloning voor onze sterke dienstverlening die bijdraagt aan de groei van klanten.”

Maartje Daamen, directeur en medeoprichter van Dag1. ”Zaken waar we niet goed in zijn, zoals salarisadministratie, besteden we uit aan WePayPeople. Daardoor groeien we harder en kost het uiteindelijk minder geld.”

barriehoster

WePayPeople regelt alles rondom de verloning van vaste medewerkers en flexwerkers. Snel, zeker en veilig. Met payrolling, salarisadministratie, backoffice dienstverlening voor uitzenders en internationale contracting services. Met onze dienstverlening dragen we bij aan de toenemende flexibiliteit van de Nederlandse arbeidsmarkt en ontzorgen we ondernemers. Via WePayPeople ontvangen bijna 4.000 mensen op tijd en volgens afspraak hun salaris.