Webdesign Zwijndrecht voor 199 euro!

Opzoek naar professioneel webdesign Zwijndrecht? Of je nu een one-page of multi-site wilt, een hippe pagina om je portfolio te presenteren of een frisse zakelijke website, een zzp-er bent of bedrijf. Smit Creative help je graag met jouw online presentatie.

Ook na oplevering in goede handen

Zorgeloos focussen op je producten en diensten zonder over de beveiliging en technische staat van de site na te hoeven denken. En mocht er dan toch iets fout gaan dan heb je de back-up nog achter de hand. Naast webdesign verzorgt Smit Creative ook webhosting en onderhoud. Je krijgt onbeperkt support en op verzoek kan je tegen betaling ook teksten laten plaatsen.

Kim Smit

Een jonge webdesigner & grafisch ontwerper, actief in de Drechtsteden en regio Rotterdam. Ik vind heldere en duidelijke communicatie erg belangrijk. Dit vindt u niet alleen in mijn on- & offline ontwerpen terug, maar ook in mijn manier van communiceren met klanten.