Versie 2 Uwboeking.com online!

Persbericht:                            Zwolle, 28 januari 2013

Nieuwe updates en mogelijkheden Uwboeking.com

De afgelopen tijd zijn wij druk bezig geweest om ons gratis boekingssysteem compleet te upgraden met een aantal essentiële zaken. Door deze updates maken wij de functionaliteit van ons reservering – en boekingssysteem nog beter.

Algemeen

Na een succesvolle lancering van versie 1 van ons gratis boekingssysteem, zijn wij sinds kort gestart met de lancering van versie 2 van ons gratis boekingssysteem. in de tweede versie van het boekingssysteem hebben wij de volgende aanpassingen gedaan:

·         Zelf de iDEAL link toevoegen in uw e-mail op de door u gewenste plaats

·         Uw eigen Dashboard met hierin omzetten en uw maandelijkse factuur van de boekingskosten

·         U kunt nu de reserveringen per jaar bekijken. Factuur, factuurnummer evt. plaats nummer worden nu in het overzicht weergegeven.

·         In de kalender halve blokjes (groen/rood) gemarkeerd voor aankomst en vertrek.

·         De boeker moet nu akkoord gaan met de huurvoorwaarden/voorwaarden, deze kunt u zelf uploaden. Mocht u geen huurvoorwaarden uploaden dan worden de standaard voorwaarden van Uwboeking.com getoond.

·         Ook is er een veld ‘’waarborg’’ toegevoegd, hierin kunt u het bedrag zetten wat u als waarborg vraagt, deze waarborg kunt u als variabele gebruik in de e-mail.

·         Er worden nu automatische herinneringen verstuurd voor het betalen van het restbedrag, zo bent u verzekerd dag de restbetaling op het juiste moment plaatsvind.

Met deze aanpassingen hopen wij de functionaliteit van onze website en reservering – en boekingssystemen te verbeteren. Naar aanleiding van het uitbreiden van ons klantensysteem hebben wij in de tweede versie van ons gratis boekingssysteem een compleet nieuwe module gebouwd speciaal voor Campings / Bed & Breakfast / Hotels.

Campings / Bed & Breakfast / Hotel

Deze nieuw gebouwde module heeft dezelfde functionaliteit als de vakantiehuizen, echter kunnen de klanten hier zelf hun plaats / kamer / tentnummer aangeven. Dus één module van het reserveringsysteem kan de complete afhandeling doen voor uw camping. Een demo van deze module kunt u vinden op: http://www.vakantiehuizen-reuzengebergte.nl/index.php/test. Wanneer u gebruik maakt van het systeem voor uw Camping / Hotel / Tentverhuur dan heeft u ook beschikking over een mooi planbord. Dit planbord laat u zien welke reserveringen er gemaakt zijn. Natuurlijk is het systeem ook geschikt om de verschillenden betaalmogelijkheden te kiezen, het geheel kunt u naar eigen wens inrichten.

Binnenkort verwacht

De hele homepagina zal nog gebruiksvriendelijker worden gemaakt, ook de pagina’s in het beheergedeelte zullen een grondige upgrade krijgen. Alle boekingen die verlopen zijn zullen in een archief worden geplaatst. Bent u benieuwd naar alle  updates en mogelijkheden, bekijk dan onze website: www.uwboeking.com.

EINDE PERSBERICHT

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Noot redactie

Voor meer informatie:

Yara van der Kolk

Uwboeking.com

Eiffelstraat 34

8013 RT Zwolle

T: 038-4669999

E: info@uwboeking.com / sales@uwboeking.com

I: www.uwboeking.com

Yarakolk

Uwboeking.com is een bedrijf dat online reservering en – boekingssystemen levert voor onder andere het verhuren van een vakantiehuis, appartement of stacaravan. Maar ook zijn de systemen geschikt voor campings, hotels, pensions etc. ook bied uwboeking.com u de mogelijkheid om uw vakantieverblijf gratis te plaatsen op uwvakantiewoning.com om uw vakantieverblijf extra onder de aandacht te brengen. Uwboeking.com biedt u systemen aan van per dag tot aan professionele kalenders. De systemen zijn eenvoudig te beheren via uw  eigen website ook ontvangt u de reserveringen in uw eigen mailbox. Ook werkt uwboeking.com met een automatische facturatie en met een geïntegreerde betalingsmodule. Uwboeking.com vraagt geen entree -, maand – of plaatsingskosten.