Verscherp uw relatie met uw zakelijke partners met de relatiegeschenken van Van Der Laar

In de webwinkel Laar.nl kunt u kiezen uit heel veel verschillende relatiegeschenken. Bent u op zoek naar een populair relatiegeschenk dat zeker zal bijdragen aan een effectieve marketingcampagne of zoekt u juist een persoonlijk geschenk voor werknemers die een jubileum te vieren hebben? Nog een topper; pennen bedrukken. Bij Van der Laar relatiegeschenken bent u aan het goede adres.

De relatiegeschenken op Laar.nl kunt u gemakkelijk vinden via verschillende productrubrieken, thema- en branchepagina’s. Maar er zijn ook speciale relatiegeschenken te herkennen aan onderstaande icoontjes.

Memoblokken
Van der Laar relatiegeschenken kan uw schrijf- en memoblokken bedrukken. Laat uw relaties keer op keer in contact komen met uw bedrijfsnaam, merk of evenement door hen schrijfblokken met uw logo te schenken. Van der Laar Relatiegeschenken vezorgt bedrukking van uw schrijfblok in a4, a5 en a6 formaat. Ook memoblokken of memoblokjes kunnen bij ons bedrukt worden.

Pennen bedrukken
Noem een artikel dat altijd, in overvloed, in elk kantoor voorhanden is. Juist, pennen. Ongeacht het feit dat er de laatste jaren ontzettend veel gedigitaliseerd is zal de pen nooit verdwijnen. Laat uw pennen met logo en tekst drukken bij Van der Laar Relatiegeschenken. Reclame pennen zijn perfect om weg te geven als relatiegeschenk aan uw klantenkring en relaties. Ook binnen uw bedrijf of vereniging is het natuurlijk leuk om met een %u201Ceigen%u201D pen met opdruk te schrijven. Bij van der Laar Relatiegeschenken kunt u al pennen laten bedrukken met uw eigen logo voor slechts 13 cent.

Stefan Wijnen