Van Helden Relatiegeschenken stunt met aanbiedingen en vakanties

Pak nu uw kans voor extra aandacht, vertrouwen, omzet of promotie met het inzetten van relatiegeschenken. Hiermee scoort u altijd beter. Relatiegeschenken hebben de hoogste attentiewaarde waardoor uw boodschap of logo (bedrukt op het artikel) langer blijft hangen. Vooral aan het einde van het jaar wordt een aardigheid bij uw relaties altijd zéér gewaardeerd.

T-shirts bedrukken
Kleed uw mensen af met de bedrukte shirts en T-shirts van Van Helden Relatiegeschenken. Wij beschikken over een ruim assortiment T-shirts waar beslist ook uw gewenste T-shirt tussen zit. Wilt u de shirts passen en en voelen kom dan gerust eens bij ons langs en bekijk ze in onze ruime showroom. Ook merk t-shirts verkrijgbaar zoals: Slazenger, US-Basic, Santino, Gildan en Lemon & Soda

November actie
Profiteer nu van de aanbieding van de Maand November, een 7-delige luxe wijnset met onder andere een wijnthermometer, sommeliersmes, druipring, flessenstop en schenktuit. Verpakt in een luxe houten geschenkdoos met venster. (exclusief flessen wijn) Een echte aanrader als kerstgeschenk of eindejaarsgeschenk, omdat de kist ook te bedrukken is met uw bedrijfsnaam, logo of advertentie.

Deze 7-delige Wijnset is heel de maand november te bestellen met 35% prijsvermindering, van à 22,95 voor maar à 14,92 per stuk! Inclusief bedrukking van uw bedrijfsnaam in één  kleur op 1 zijde van de geschenkkist.

Daarnaast ontvangt u, bij bestelling vóór 31-12-2012 met min. goederenbedrag à 1.500,- (excl. btw), een gratis vakantiehuisje in 2013. Kies uit 8 Molecaten parken en 13 accommodaties. Geniet direct aan zee, strand en duinen, te midden van de bossen of aan het water.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe promotie-artikelen ? Of bent u op zoek naar relatiegeschenken voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van reclame artikelen in Nederland en Belgie.

Ruben Vermeer