Van Heijster Promotieartikelen, uw adres voor paraplu’s tot schrijfmappen bedrukken.

Het is het begin van een nieuw jaar en dat staat altijd in het teken van nieuwe kansen voor bedrijven en individuen om resultaten te boeken. Ook als het gaat om de marketing van uw bedrijf of product biedt een nieuw jaar kansen om een indruk te maken op relaties of potentiële klanten door middel van doelgerichte promotieartikelen. Om u hierbij te helpen hieronder een aantal relevante geeftips voor het nieuwe jaar:

Schrijfmappen bedrukken
Voor een bruikbaar en zakelijk relatiegeschenk, of voor gebruik van uw personeel, is een schrijfmap een zeer geschikt relatiegeschenk om te geven. Je kan hierbij denken aan een klein notitieboekje tot een lederen A4 documentenmap voor gebruik tijdens vergaderingen of cursussen. Daar steeds meer bedrijven volledig digitaal gaan door middel van tablets, zijn er ook steeds meer varianten van iPad houders te verkrijgen, waarin de tablet veilig en makkelijk opgeborgen kan worden. Al deze producten kunnen uiteraard worden bedrukt met de door u gewenste boodschap.

Paraplu’s
Een paraplu is in Holland nooit een onzinnig geschenk. Sterker nog, het komt dikwijls handig van pas en biedt ook een kans om de naamsbekendheid van uw bedrijf te vergroten. Vanzelfsprekend is er een ruime keuze in soorten paraplu’s die u de gelegenheid geven om binnen elk budget en voor elk doeleinde een geschikte variant te vinden, wat dacht u bijvoorbeeld van de Senz Mini: Een hyper moderne opvouwbare paraplu draait vanzelf naar de ideale positie t.o.v. de wind. De paraplu speelt met de wind en klapt niet binnenstebuiten. Het gepatenteerde geraamte doorstaat een storm met windsnelheden van 80 km/u! Spelen met de wind is nog nooit zo leuk geweest!

Thermosbeker bedrukken
Help uw relaties de koude wintermaanden door te komen met de thermosbeker van Van Heijster. Perfect voor relaties of werknemers die veel op reis zijn en graag onderweg een warme bak koffie of thee ter beschikking hebben. De thermosbekers kunnen worden bedrukt, of nog strakker worden gegraveerd, met een door u gewenste (korte) boodschap.

Van Heijster relatiegeschenken biedt u een zeer groot en effectief assortiment bedrukte promotieartikelen waarmee u uw relaties aangenaam kunt verrassen, collega’s kunt motiveren of kunt gebruiken voor een (sales)actie. Zoek eenvoudig via deze uitgebreide webshop naar uw gewenste relatiegeschenken en plaats online uw bestelling. Uiteraard kunt u ons ook bellen via 0478 – 55 73 00 voor vragen, advies of om uw bestelling door te geven.

(1 stemmen, gemiddeld: 3,00 van de 5)

Ruben Vermeer