Vacatures in de autobranche

Bent u opzoek naar een andere baan? Of staat u aan het begin van uw carrière en bent u opzoek naar een stageplaats? Neem eens een kijkje bij Van Tilburg-Bastianen op http://www.werkenbijtb.nl

Wij beschikken over diverse garages en showrooms in Noord-Brabant en Zeeland en zijn op zoek naar enthousiast personeel. De beschikbare functies zijn zeer uiteenlopend, van HR medewerker tot automonteur. Natuurlijk zijn wij voor deze vacatures opzoek naar personeel met een voorliefde voorauto’s. Van Tilburg-Bastianen heeft een geschiedenis die terug gaat naar 1934.

Het is begonnen als een garagebedrijf in Breda en begon na de oorlog met het verkopen van Volkswagen auto’s. Op dit moment werkt Van Tilburg-Bastianen met de merken Volkswagen en Audi en op bedrijfsmatig gebied met DAF.

Deze merken staan voor degelijke kwaliteit waar wij graag mee werken.

Van Tilburg-Bastianen is vorig jaar verkozen tot beste leerbedrijf in de regio, tevens is de beste leermeester werkzaam bij ons. We bieden stageplaatsen aan binnen verschillende studierichtingen. Deze kunnen variëren van verkoop, techniek of ICT gerelateerde studies. Uiteraard is Van Tilburg-Bastianen een gerenommeerd leerbedrijf en wordt er een passende stage vergoeding geboden.

Onderdeel van Tilburg Bastianen Groep zijn de volgender dealers en garages:

Van Tilburg-Bastianen Groep B.V. (Holding) Breda
– TB Occasion Center Etten-Leur
– Audi Centrum Breda
– Volkswagen Breda

Volkswagen Bedrijfswagen Centrum Breda

– Van Tilburg-Bastianen Oosterhout

– Van Tilburg-Bastianen DAF Breda

– Van Tilburg-Bastianen DAF Goes

– Van Tilburg-Bastianen DAF Vianen

Van Tilburg-Bastianen DAF Roosendaal

– Van Tilburg-Bastianen DAF Hulst

– Van Tilburg-Bastianen DAF Tiel

– Van Tilburg-Bastianen DAF Gorinchem

– TB Lease Breda

– TB Autoverhuur Roosendaal

– TB Autoverhuur Breda

– CombiCargo Bedrijfswagenverhuur Breda

– Van Leeuwen Autoherstel Breda

Zoals u ziet zijn er vele locaties en daarom zijn er ook veel verschillende functies beschikbaar.

Neem een kijkje op de website http://www.werkenbijtb.nl op te zien welke vacatures er op dit moment beschikbaar zijn bij u in de buurt. Het is tevens mogelijk om je aan te melden, dan wordt er wanneer er een geschikte vacature beschikbaar is gekomen automatisch een mailtje verstuurd. Zo bent u altijd als eerste op de hoogte van nieuwe vacatures.

werkenbijtb

Bent u opzoek naar een nieuwe uitdaging of leerplaats en heeft u een voorliefde voor Volkswagen, Audi of DAF? Neem dan eens een kijkje op http://www.werkenbijtb.nl