Uw zakelijke administratie uit handen geven? Wees Zecuur, bij administratiekantoor Houten!

Zecuur, Administratiekantoor Houten
Uw financiële gegevens uit handen geven, dat doet u niet zomaar. Toch is dat voor het MKB of voor ZZP’ers meestal wel aan te raden. Het is immers bijna een full time job om alle regelgeving rondom zakelijke administratie bij te houden. Deze inspanning gaat dan ten koste van uw bedrijfsvoering en/of vrije tijd. Het is dan vaak ook efficiënter en voordeliger voor uzelf om de administratieve last uit handen te geven.

Het model van Zecuur, Administratiekantoor ZZP of MKB, beantwoordt in onze ogen geheel aan de behoeftes van de ondernemer: optimaliseren (lees: minimaliseren) van de administratieve inspanningen, zodat de taken en uitgaven voor de zelfstandige op het administratieve vlak tot een minimum beperkt kunnen blijven. De essentie is altijd om optimaal gebruik te maken van de beschikbare informatie en technologieën en goed te overleggen met alle betrokkenen.

MijnZECUUR
Iedere Zecuur klant krijgt de beschikking over een eigen online omgeving ‘MijnZECUUR’. Hiermee heeft u altijd en overal toegang tot al uw documenten, zoals: belastingcorrespondentie, facturen, jaarverslagen, overeenkomsten, statuten enz.
Het enige wat u hoeft te doen, is te zorgen dat alle relevante documenten worden geüpload naar ‘MijnZECUUR’. Hierop zorgen wij, dat uw administratie wordt bijgewerkt.

Geen halve oplossingen, dure fiscale adviezen of ingewikkelde constructies, maar een simpele totaaloplossing voor een vaste prijs per maand. Klanten waarderen het, dat wij hun vaste aanspreekpunt zijn, want met onze online manier van werken is er niet alleen maar digitaal contact. Integendeel, de financiën doen we niet voor jou, maar mét jou.

Administratiekantoor ZECUUR
Uw financiële administratie uit handen geven? Dat doet u als zelfstandige niet zomaar. Wij van Zecuur begrijpen dat. Ons administratiekantoor gevestigd in Houten richt zich op ZZP´ers en MKB´ers, waarbij vertrouwen, persoonlijke aandacht en een transparante kostenstructuur centraal staan.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer