USB sticks en bedrukte pennen als relatiegeschenk. De nieuwe trend!

Een van de sterkste vormen van gratis publiciteit waaraan u wat kunt veranderen is het geven van relatiegeschenken. Niet alleen bouwt u hiermee aan uw relatie met uw klanten maar u brengt tevens uw bedrijfsnaam onder de aandacht. Met een relatiegeschenk geeft u uw klanten net dat beetje extra aandacht waar ze naar verlangen. Ze voelen zich speciaal en gewaardeerd en dat zal leiden tot een groei van de omzet. Uiteraard is het hierbij van belang dat uw geschenk past bij de behoefte van uw relaties. Onze USB relatiegeschenken en pennen bedrukken zijn hier uitstekend voor geschikt! USB sticks en pennen zijn veelgebruikte artikelen. Dat betekent dat elke maal dat de klant zijn USB stick of pen nodig heeft (en dat is waarschijnlijk meer dan eens per dag) hij aan u zal denken. Biedt net dat stukje meer dan uw concurrent; verras uw relaties met een persoonlijke USB stick of bedrukte pen! Al onze producten zijn op milieuvriendelijke wijze geproduceerd.

Onze USB relatiegeschenken zijn goed geschikt om te bedrukken met uw naam, logo of reclameboodschap. Uit ons assortiment heeft u de keuze tussen verscheidene capaciteit en soorten USB sticks. Zo bieden wij USB sticks in de vorm van een goudstaaf, bouwsteen, spectra, poppetjes, flashpen, fotolijsten en zelfs computermuizen. Tevens kunt u bij ons pennen laten bedrukken, evenals in allerlei soorten en maten, kleuren en vormen. Zo beschikken over wij in het assortiment, balpennen, handpennen, rollerballen, marksman balpennen, holland pennen.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Stefan Wijnen