Ubermart lanceert in Nederland – Startup doet al je boodschappen en bezorgd deze binnen 2 uur bij je thuis

Maandag 3 november gaat er in Nederland een nieuwe dienst van start. Boodschappen doen wordt namelijk gemakkelijker en nog sneller. De personal shoppers van Ubermart staan klaar om al je boodschappen binnen 2 uur aan huis te leveren. Ubermart – de nieuwe online supermarkt – zal initieel in Rotterdam en omstreken te gebruiken zijn.

Ubermart levert de boodschappen rechtstreeks van de lokale supermarkt aan huis af – en dat binnen 2 uur na ontvangst van de online bestelling. Hierbij worden personal shoppers aangesteld die de boodschappen doen en leveren bij de klanten. Het grote voordeel is dat iedereen een personal shopper kan worden, mits je natuurlijk aan enkele voorwaarden voldoen.

De nieuwe dienst van Ubermart biedt een sneller alternatief voor de bestaande diensten – zoals de bezorgservice van Albert Heijn – die niet de mogelijkheid bieden om de bestelling op dezelfde dag te ontvangen.

Onderzoek van The Boston Consulting Group leert ons dat het merendeel van de boodschappen nu nog gewoon “met de hand” wordt gedaan. De toekomst is echter weggelegd voor het online doen van de dagelijkse boodschappen. Mensen gaan steeds vaker op zoek naar innovatieve oplossingen om routinetaken makkelijker te maken, zeker als deze veel tijd kosten.

Nederlanders brengen gemiddeld 2 jaar van hun leven door in een supermarkt. Velen zijn daarom bereidt wat extra te betalen om kostbare tijd te besparen. Ook de oprichter van Ubermart denkt dat een grote markt voor het bedrijf open ligt. Ubermart vervangt door de gemakkelijke online-service het gedoe van traditioneel boodschappen doen door een innovatief en tijdbesparend alternatief. De klanten krijgen precies wat ze willen, wanneer ze dat willen.

Hoe werkt het
Via www.ubermart.nl kun je via je smartphone of computer een assortiment van meer dan 20000 producten inzien en eenvoudig je boodschappenkar samenstellen. Na de bestelling te hebben geplaatst zal het systeem automatisch een personal shopper aanstellen die het dichtst bij jouw in de buurt zit. Deze gaat vervolgens direct aan de slag met de boodschappen en levert deze zo snel mogelijk op de door jou gekozen locatie en eventueel tijdstip. Ubermart streeft op korte termijn naar landelijke dekking, maar zal allereerst beschikbaar zijn in de regio Rotterdam. Via de postcode checker op www.ubermart.nl is te controleren of de dienst in jouw regio beschikbaar is.

Iedereen kan een personal shopper worden, een flexibele en creatieve manier om goed te verdienen. Vooral voor de landelijke uitrol zijn er veel plaatsen beschikbaar. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden op www.ubermart.nl.

Narek Aramjan