Twentyone Marketing Lanceert website!

Eindelijk was het zover, afgelopen zaterdag 3 november lanceerde Twentyone Marketing haar website!

Twentyone Marketing is een startende onderneming, die bestaat uit Young Professionals. In deze fase biedt de onderneming diverse onderzoeken onderzoeken aan, die gericht zijn op MKB in regio Rotterdam.

Op de vraag, waarom ze een marketingbedrijf beginnen in een periode van economische crisis, komt het volgende antwoord:

“Veel bedrijven moeten bezuinigen door de economische crisis. Vaak betekent dit dat er op marketing wordt bezuinigd. Dit betekent echter niet dat er geen marketing nodig is. Wanneer er voor wordt gekozen om een onderzoek te laten uitvoeren door Twentyone Marketing, zit een onderneming niet met vaste kosten en kan er gebruik van worden gemaakt wanneer het het beste uitkomt voor de onderneming.”

Voor meer informatie kunt u kijken op http://www.twentyonemarketing.nl