Top 5 favoriete sjablonen om jouw website te maken

Met Terdis Webhosting kan bijna iedereen zelf enorm gemakkelijk een website maken. Er zijn meer dan 195 sjablonen beschikbaar dus is er altijd wel iets voor iedereen. Deze sjablonen zijn allemaal responsive (passen zich aan aan elke beeldschermgrootte) en zien er allemaal zeer professioneel en netjes uit. Ik wil jullie hier meer gaan vertellen over mijn top 5 favoriete sjablonen voor Terdis Webhosting. Dit zijn de sjablonen die ik zelf regelmatig gebruik voor mijn sites en het makkelijkst werken voor mij.

5. Cirkel van het leven
Cirkel van het leven is een erg modern sjabloon en kan worden gebruikt voor veel verschillende doeleinden. Toen ik werkte met dit sjabloon merkte ik dat deze zeer makkelijk was om te gebruiken en ik er wel bijna alles mee kon doen wat ik wou. Ik heb hier een aantal sites mee gemaakt en ben over het uiterlijk van deze sites zeer tevreden.

4. Huis en decoratie
Toen ik bezig was met een site voor een architect kwam ik langs het sjabloon: huis en decoratie. Dit sjabloon was voor dit doeleind zo makkelijk te gebruiken dat ik binnen een dag klaar was met deze site. Het sjabloon is (net zoals de meeste sjablonen) erg modern en zeer fijn in gebruik. De klant voor wie ik de site heb gemaakt was ook zeer tevreden met de site en was verbaasd over hoe professioneel en netjes de site eruit zag aangezien ik het in één dag had gemaakt. Dit sjabloon is ideaal voor iedere architect die zichzelf wil representeren op een website.

3. Barber
Dit sjabloon is voor iedere kapper of schoonheidssalon een perfect sjabloon. Het sjabloon is zeer makkelijk te gebruiken en ziet er enorm professioneel en netjes uit. Als u een kapper of schoonheidssalon bent en u wil niet honderden euro’s spenderen aan iemand die een website voor u maakt is dit een erg goede optie. U hoeft hier alleen maar de gegevens van u bedrijf in te vullen en een paar opties aan te vinken over dingen zoals kleur en layout.

2. Portfolio
Als u een online CV of portfolio wil maken is dit sjabloon een erg goede optie. Het sjabloon is voor de bezoeker zeer makkelijk te gebruiken en representeert u CV of portfolio op een zeer nette wijze. Het enige wat u in principe hoeft te doen is uw gegevens invullen, een aantal plaatjes erbij plakken en u bent klaar. Als u wijzigingen wil maken is dit ook zeer makkelijk door de vele opties die dit sjabloon biedt. U kunt gemakkelijk de kleur en de layout aanpassen door een paar opties aan te vinken.

1. Manhattan
Het Manhattan sjabloon is mijn favoriete en meest gebruikte sjabloon. Het sjabloon is goed bruikbaar voor bijna alles. U kunt hier een winkel, een portfolio of wat dan ook op uw website beginnen. Het sjabloon is iets ingewikkelder dan de andere sjablonen maar als u hier aan went is het sjabloon zeer makkelijk in gebruik. Het sjabloon is kleurrijk en veelzijdig. Het biedt veel opties voor het verander van de layout zodat u altijd de website kan maken die u wil.