Top 10 bedrukte promotiekleding met op nr. 1. T-shirts bedrukken

Er zijn 101 redenen te bedenken waarom een organisatie kiest voor promotionele kleding, denk bijvoorbeeld aan professionele uitstraling bij promotionele activiteiten, herkenbaarheid tijdens (sport)evenementen of juist meer recreatieve doeleinden zoals het opluisteren van een bijzondere gebeurtenis. Aan deze vraag wordt dan ook voldaan door een groot assortiment aan verschillende soorten en kleuren textiel en een ruime mogelijkheid in bedrukking. Enkel T-shirts bedrukken is niet meer genoeg. Hieronder een overzicht van de top 10 meest bedrukte promotietextiel:

1] T-shirts – Nog altijd meest gebruikte promotiekleding;
2] Polo’s – Iets formeler en netter dan t-shirts;
3] Blouses – Voor de zakelijke evenementen;
4] Petjes Bedrukken – Deze zien niemand over het hoofd;
5] Truien – Voor de koude omgeving;
6] Jassen – Ideaal voor een buitenevenement;
7] Veiligheidsvesten – Veilig en herkenbaar als organisatie;
8] Mutsen – Deze doen het altijd goed in de winter;
9] Badhanddoeken – Populair als relatiegeschenk;
10] Sjalen – In de winter, of bij sportevenementen.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar promotiekleding, zoals T-shirts bedrukken. Of bent u op zoek naar andere goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer