Tijdelijk auto’s leasen met maatwerkoplossing

Huizen, 12-10-2012

Fred Janssen Autogroep breidt activiteiten uit met shortlease

Tijdelijk auto’s leasen met maatwerkoplossing

Vanwege toenemende vraag uit de markt heeft Fred Janssen Autogroep besloten het product-aanbod uit te breiden. Naast lange termijn autolease is het voortaan ook mogelijk te kiezen voor korte termijn autolease, kortweg shortlease. Shortlease biedt flexibele maatwerkoplossingen voor tijdelijke mobiliteitsvragen met de zekerheid van lange termijn leaseoplossingen.

Flexibel zoals autohuur en gunstig zoals reguliere autolease
Shortlease bestaat uit een volledig operationeel leasecontract met een korte looptijd.
Na de minimale leasetermijn van drie maanden is het mogelijk om dagelijks op te zeggen of te verlengen.
In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is shortlease niet per definitie duurder dan lange termijn lease. Met shortlease zijn immers geen langdurige investeringen meer nodig. Bovendien biedt shortlease dezelfde service als lange termijn lease, zoals een
ruime keuze aan jonge en representatieve voertuigen, korte levertijden en een haal- en brengservice binnen Nederland.

Shortlease combineert kortom de flexibiliteit van huren met het prijsniveau van lease.

Over Fred Janssen Autogroep
Sinds de oprichting in 1978 is Fred Janssen Autogroep uitgegroeid tot een compleet mobiliteitsbedrijf voor het Gooi en omstreken. De onderneming richt zich op zowel de zakelijke als particuliere markt met een uiteenlopend merken- en mobiliteitsaanbod. Fred Janssen Autogroep opereert vanuit twee vestigingen; één in Naarden en één in Huizen.

Niet voor publicatie

Meer informatie
Voor meer informatie staat de heer A.L. van Dijk u graag te woord. U kunt hem via onderstaande contactgegevens bereiken.

Fred Janssen Autogroep

De heer A.L. van Dijk