Telemarketing nu ook via een webwinkel

Vanaf vandaag is het mogelijk om telemarketing in te kopen via een echte webshop op de website leadgeneratie.frl Ook is het mogelijk, via dezelfde winkel om je als bedrijf in 3 dagdelen zelf te laten trainen in het efficiënt genereren van nieuwe klanten

arievds

Mijn expertise is het aanleveren van kansrijke contacten die bereid zijn om zaken te doen met jou. Hoe succesvol ik hierin kan zijn, hangt af van een aantal factoren zoals; Het leggen van een positief contact: Hoe positiever het contact door de afzonderlijke individuen wordt gewaardeerd, des te sterker wordt de aanpassing (betrokkenheid) ten opzichte van elkaar. Goede communicatie: De kwaliteit van mijn communicatie wordt immers bepaald door de reactie van de ander. Het aantal relevante contacten dat ik kan leggen binnen de beschikbare tijd.