Telefoondienst SwitchPhone: Bereikbaarheid is belangrijk

SwitchPhone is ontstaan uit de behoefte van het zakenleven om telefonisch goed bereikbaar te zijn. Antwoordapparaten en voicemail worden vaak niet ingesproken, bij een noodgeval heeft dat ook weinig zin. Niet telefonisch toegankelijk zijn kost bedrijven handen vol geld. In Holland komen de meeste orders nu eenmaal via de telefoon binnen. Daarnaast vindt het eerste contact met potentiële bezoekers dikwijls telefonisch plaats. Telefoonservice kan dan uitkomst bieden.

Telefoonservice
SwitchPhone is zo’n telefoonbedrijf en neemt voor bedrijven op elk gewenst moment de telefoon aan, dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekeinde. Met deze telefoonservice bent u voor uw cliënt altijd bereikbaar.

Werkwijze
Alle abonnees van SwitchPhone hebben bij SwitchPhone een eigen telefoonnummer, of als dat nodig is verscheidene. Wanneer men wil dat SwitchPhone als antwoordservice hun telefoon beantwoordt, schakelen ze hun bedrijfstelefoon naar dit nummer door. Er wordt dan opgenomen met de naam van hun bedrijf.

Bij het antwoorden van een gesprek noteert SwitchPhone in ieder geval:
– datum en tijdstip van het telefoontje;
– naam en telefoonnummer van de beller;
– het gespreksonderwerp en of terugbellen is gewenst.

Voor sommige abonnees is zo’n standaardbericht niet voldoende. Die laten de telefoondienst ook de NAW-gegevens van bellers en hun verzoek, bestelling of feedback te noteren, een enquêteformulier af te werken of iemand op te roepen, bijvoorbeeld een dienstdoende monteur. Abonnees kunnen zelf kiezen hoe onze telefoonservice de berichten aan hen doorgeeft: per fax, e-mail, sms, telefoon of een combinatie hiervan.

Over SwitchPhone
SwitchPhone biedt een telefoonservice die voor bedrijven op elk gewenst ogenblik de telefoontoestel aan neemt, dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend. Onze telefoondienst is altijd toegankelijk, en u op deze manier ook! Bekijkt u op uw gemak alle info over onze antwoordservice op onze site, en voor vragen of opmerkingen kunt u altijd hier vrijblijvend contact opnemen.

(2 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer