Tassen Bedrukken – Zichtbaar en praktisch

Er is één soort Relatiegeschenken dat zowel praktisch is, een goede zichtbaarheeft heeft en, doordat ze op een beurs vaak weer wordt gebruikt om andere promotieartikelen op te bergen, de reclame van uw concurrenten letterlijk het zicht wordt ontnomen. Bovendien kan de tas worden gebruikt om wat bedrijfs- en of productinformatie in toe te voegen, die uw relaties dan op weg naar huis of op kantoor eens rustig door kan nemen.

Zichtbaarheid van Tassen bedrukken
Tassen BedrukkenBedrukte tassen kunnen zorgen voor grote promotionele acties en zijn er in elke prijsklasse. Dit komt omdat iedereen altijd de mogelijkheden heeft gebruik te maken van een tas, daarnaast wordt het ervaren als een handig artikel en hebben vele mensen een positieve kijk op een tas. Gaat het om het opbergen van sportartikelen, belangrijke documenten of kleding dat gedragen moet worden bij een aankomend weekendje weg? Geen probleem, wij bieden u een ruim assortiment aan tassen van verschillende vormen, materialen en soorten, zowel plastic als Katoenen tassen. Rugzakken, documententassen en sporttassen zijn daarbij geen uitzonderingen. Op al deze goedkope tassen kunt u een opdruk naar keuze laten zetten. Uw logo, slogan of iets anders is dus altijd terug te vinden op één van deze mooie tassen. Zichtbaar en goedkoop, dat zijn de voordelen van goedkope tassen!

Tassen als relatiegeschenk op een beurs of evenement
De tassen zijn qua stijl gemakkelijk leuk voor iedereen. Voor iedere stijl en iedere doelgroep zijn er wel tassen die aan de wensen voldoen. Goedkope tassen zijn een geweldige keuze voor een beurs of evenement. Rugzakken zijn namelijk populair bij onderwijsinstellingen en perfect voor studenten. Goedkope laptoptassen zijn veelzijdig en ideaal voor zakenmensen of reizigers. Tot slot zijn de sporttassen onder andere perfect voor op het strand, tijdens een (sport)evenement of voor een weekendje weg!

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer