’t Gekkenhuis V8 -Therapie maakt stoutste dromen waar!!

<p>GIESBEEK- Een rijdend bed was er al. Roken na de daad in bed, velen van ons doen het. Rubber verbranden, vele schreeuwden het maar nu kun je het echt doen. ‘Kiss and Burn’, ‘Take the Ride’. Het op maat gemaakte bed voor de patiënten van ’t Gekkenhuis, herbergt een waar monster in zich. Brullen, gieren en janken; in rook gehulde uitingen van duivelsgenot. Stap in en wordt gekust door de brullende orgasmen van het lekkerste nest van Nederland. Dit is echt iets wat je nog nooit in bed hebt gedaan, sterker nog dit gaat je stoutste fantasie volledig voorbij. Nog nooit was het leuker om je partner of je grootste begeerte mee te krijgen naar bed. Wilder dan Kim en geen faken mogelijk. Het enige echte bed waar alle sterke verhalen over kloppen en alle stoute dromen echt in rook opgaan.
Volgens de dokter van ‘t Gekkenhuis is deze therapeutische ervaring te plaatsen in de casus “Durf te genieten”. Ervaar of deze V8 therapie ook bij jou aanslaat. Kiss and Burn, de kans om elke stoot voor je te winnen.</p>
<p>KISS AND BURN IS TE PLAATSEN OP:
<ul>
<li>Evenementen die willen afwijken</li>
<li>Beurzen die wat spektakel kunnen gebruiken</li>
<li>Presentaties die er echt om gaan</li>
<li>Openingen die nu eens echt de weg wijzen </li>
<li>Media campagnes van aller aard maar geen politieke boodschappen </li>
<li>Bedrijfsuitjes nu echt eens anders </li>
<li>Uitvaarten wie weet wordt er iemand toch nog wakker </li>
<li>Scheidingen de echte flits scheiding </li>
<li>Stemadvies enige juiste wijzer </li>
<li>Aanslagen voor alle gelovigen </li>
<li>Verjaardagen in Haren en omgeving </li>
<li>En uiteraard op minder serieuze zaken </li>
</ul></p>
<p>’t Gekkenhuis verjaagt alle wachtlijsten!<br />
Contact ons via info@tgekkenhuis.nl voor een ‘Kiss’ en wie weet ‘Burn’ je the Place down….</p>

Daniel Veenendaal

't Gekkenhuis verzorgt uw bedrijfsevenementen op een niet alledaagse wijze. Altijd al eens paintball willen schieten terwijl u op een Quad rondrijdt? Heeft u ooit wel eens de drang om lekker iets te slopen? Bij 't Gekkenhuis is dit allemaal mogelijk. Wij bieden diverse arrangementen waarbij u bepaalt wat er gebeurt. Onze arrangementen zijn mogelijk vanaf €47,= tot €158 pp en varieren in duur van 4 uur tot een hele dag.