SuperOffice lanceert Live Chat

‘s-Hertogenbosch, 7 juni 2017 – SuperOffice kondigt SuperOffice Live Chat aan – een efficiënte manier om snelle klantenservice te leveren.

Met de Live Chat van SuperOffice kunnen bedrijven gemakkelijk en snel reageren op vragen van klanten, prospects en leveranciers, rechtstreeks vanaf hun website.

“Chatten is niets nieuws, maar de verwachtingen van de digitale klant als het gaat om persoonlijke reacties gaan veel sneller dan veel bedrijven hadden verwacht”, zegt CEO Gisle Jentoft. “B2C-klanten én B2B-klanten hebben dezelfde hoge verwachtingen op het gebied van snelle klantenservice.”

Met Live Chat kunnen bedrijven via hun website in contact komen met klanten, prospects en leveranciers en kunnen bezoekers rechtstreeks en real-time communiceren met een bedrijf, zonder dat ze iets hoeven te installeren. Daardoor is Chat een aantrekkelijk communicatiemedium, zowel voor de bezoeker als voor het bedrijf.

Live Chat is 100% geïntegreerd in SuperOffice CRM. De medewerkers van het bedrijf kunnen dus direct vanuit de CRM-oplossing reageren op chat-verzoeken, maar hebben tegelijkertijd ook toegang tot alle functies en alle CRM-gegevens. Zo kunnen ze via Chat snelle en persoonlijke service bieden.

Chat-gesprekken worden gearchiveerd in de CRM oplossing waardoor de geïntegreerde Chat-functie voor bedrijven een krachtige en nuttige aanvulling op hun communicatie is.

“Wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om meer leads te genereren, hun omzet te verhogen en klanttevredenheid te vergroten. Met de nieuwe chat-mogelijkheid van onze CRM-oplossing zijn onze klanten nog beter in staat hun verkoopprocessen te ondersteunen”, voegt CEO Gisle Jentoft daaraan toe.

SuperOffice

Gert-Jan van Doormalen

Sales Director

SuperOffice Benelux BV

Koninginnenlaan 15

5211 WD ‘s-Hertogenbosch

+31(0)73 6919191

• 21% van de verzoeken via Live Chat blijft onbeantwoord – hoe kun je Live Chat het beste inzetten http://www.superoffice.com/blog/live-chat-support-study/
  • Chat is één van de tien trends in communicatie: https://www.goubiq.com/top-10-business-communication-trends-you-must-follow/
  • Mensen praten graag met andere mensen: https://blog.intercom.com/bots-versus-humans/

SuperOffice

SuperOffice  SuperOffice is één van Europa’s succesvolste CRM leveranciers. Onze software helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van een hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice. Ruim 11.000 bedrijven maken dagelijks gebruik van SuperOffice CRM.