Sunny Consultancy garandeert omzetgroei voor MKB

Sunny Consultancy is een adviesbureau dat MKB bedrijven helpt om de continuïteit en groei van hun organisatie te waarborgen. Sunny Consultancy is daarbij in staat om MKB ondernemingen naar een ongekend succes te leiden. Dit doet Sunny Consultancy met behulp van de Bitsing-methode. Bitsing is een unieke wetenschappelijke methodologie om integraal – dus van lead generation tot en met de re-sell – de marketing en sales activiteiten van een bedrijf te optimaliseren. Daarbij richt Sunny Consultancy zich op de ontwikkeling en doorvoering van strategieën op het kruispunt van merk, product en organisatie. Met Bitsing, sterk onderbouwd met een rekenmodel, kan exact worden aangegeven welke uitgaven en inspanningen in welke mate moeten worden verricht om een vooraf bepaald eindresultaat te behalen.
De laatste jaren worstelen veel bedrijven bij het behalen van omzet en rendement. Men richt zich daarbij hoofdzakelijk op kostenbesparingsprogramma’s om het hoofd boven water te houden. Nu de rek eruit is, wordt het tijd voor omzetgroei. Een geringe omzetgroei kan voor al leiden tot forse toename van het bedrijfsresultaat. Door feitelijke informatie in de methoden en modellen van Bitsing te gieten komt Sunny Consultancy tot feitelijke antwoorden en oplossingen, die – als ze worden opgevolgd – leiden tot feitelijke toename van de omzet en een gegarandeerd resultaat.
De Bitsing methode wordt nu reeds een aantal jaar met succes toegepast bij grote corporate organisaties, waarbij op een nieuwe wetenschappelijke wijze omzet wordt verkregen
 en gemaximaliseerd tegen minimale kosten. Sinds kort is deze methode ook toepasbaar voor MKB en is er een speciale tool voor ontwikkeld. Met deze innovatieve tool met de naam eBitsing kan het integrale traject in kaart worden gebracht en advies worden gegenereerd. Via eBitsing kan men het hele proces monitoren en aanpassen.
Men zal ontdekken welke activiteiten nodig zijn en wat het hoogste rendement op gaat leveren.
‘Nooit eerder konden bedrijfsresultaten worden voorspeld. Dé basis voor de beste investeringsbeslissing’.

Alen Sirovica