Styliste Akke-Marije van de Werf gaat samenwerking aan met DA Drogisterij & Parfumerie

Personal shopper en styliste Akke-Marije van de Werf van X Styling Image gaat een unieke samenwerking aan met DA Drogisterij & Parfumerie. Vier weken lang kunnen bezoekers van DA een workshop winnen van X Styling Image. Op deze manier zetten beide bedrijven in op meer naamsbekendheid.

Landelijke Shop & Win actie t.w.v. € 10.000,-

De landelijke Shop & Win actie wordt gepromoot in alle 410 DA winkels in Nederland en wordt vier weken lang verspreid onder alle huishoudens in Nederland. Bij besteding van elke € 15,- ontvangen consumenten t/m 25 maart 2012 een Shop & Win invulkaart waarmee zij meedingen naar één van de tien te winnen workshops. Dit betreft een workshop kleur- en kledingadvies voor twee personen t.w.v. € 1000,- van X Styling Image.

Akke-Marije van de Werf

Het gezicht achter X Styling Image is Akke-Marije van de Werf. Als personal shopper en styliste van verschillende bekende Nederlanders, televisieprogramma’s, bladen en (internationale) modeshows heeft zij vele jaren ervaring. Full service fashion- en stylingbureau X Styling Image verzorgt voor de winnaars van de Shop & Win actie op een bijzondere locatie in Utrecht verschillende workshops waarbij alle trends en kleuren voor het voorjaar de revue passeren. Ook een visagist en kleding pimper zijn hierbij aanwezig.

DA gaat voor maximale promotie

DA organiseert iedere maand een winactie met als doel nieuwe klanten te werven. De winactie met X Styling Image valt samen met de nieuwe voorjaarscampagne van DA, ‘Explosion of Colours’, die weer aansluit met de laatste trend op modegebied: Colour Blocking. Aan de winactie wordt ook een winkelwedstrijd gekoppeld, waarbij het team van de winkel die de actie het beste promoot zelf een workshop van X Styling Image wint. Aanstaande maandag gaat de nieuwe Shop & Win actie van start.

Akke Marije van der Werf

X Styling Image zorgt ook voor personal shopping, kleuradvies, metamorfoses en zakelijk kledingadvies. We houden daarbij uiteraard rekening met je persoonlijke wensen.