Strenge winter voorspeld: Kies voor relatiegeschenken winter

De wintervoorspelling 2011 – 2012
Ijs en ijskoud, met grote kans op een witte kerst, strenge vorst met temperaturen tot min 25 graden en gedurende 3 maanden volop (kans op) sneeuw! Laat uw relaties niet in de kou staan en verras ze met een winterse Promotieartikelen voor thuis, in de auto of voor onderweg. Of voor de echte sneeuwliefhebbers die op wintervakantie gaan, een Skipashouder.

relatiegeschenken winter
Hieronder vindt u een Top 5 van populaire winter relatiegeschenken die u in de winter zeker in uw auto moet hebben. En een Top 5 om het huis in winterse sferen te brengen. Maak uw keuze en verras uw vaste klanten, werknemers of leden.

Relatiegeschenken WinterTop 5 voor in de auto
– IJskrabbers, v.a. € 0,20 p.st.
– Voorruitbeschermer, v.a. € 3,15 p.st.
– Pech-onderweg set, v.a. € 9,75 p.st.
– Thermosfles en koffiemok, v.a. € 1,89 p.st.
– Warme fleecedeken, v.a. € 4,79 p.st.

Top 5 voor in huis
– Kaarsen, v.a. € 0,65 p.st.
– Spelletjes, v.a. € 0,28 p.st.
– Wijnset, v.a. € 2,99 p.st.
– Mokken, v.a. € 1,25 p.st.
– Badset, v.a. € 1,65 p.st

Vorig jaar heeft de winter veel problemen veroorzaakt in Nederland. Zorg ervoor dat u en uw relaties zich goed voorbereiden! Veel ongelukken en lange files ontstaan door sneeuwval maar ook door mist die op het wegdek vriest. Natuurlijk wilt u alleen het beste voor uw relaties en werknemers. Zorg er dan voor dat ze veilig op weg gaan of geef ze een speciaal winters relatiegeschenk voor thuis. Tijdens de meest barre omstandigheden draagt u uw relaties en werknemers een warm hart toe.

Vooral populair zijn de ijskrabber en de voorruitbeschermer! Het ideale cadeau zodat u, uw personeel, klanten en andere relaties de ruiten van de auto niet meer hoeven te krabben. Er zijn al ijskrabbers vanaf € 0,20 per stuk en de voorruitbeschermer vanaf € 2,65 per stuk. Beiden inclusief bedrukking van een logo, uw bedrijfsnaam of slogan.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer