Stichting Raad op Maat lanceert nieuwe huisstijl en website

Er is veel onduidelijkheid en de zorg lijkt steeds ingewikkelder te worden. Juist in deze tijd moet de stem van de cliënt gehoord worden. Raad op Maat wil cliënten, medewerkers van zorginstellingen maar ook medewerkers van gemeenten graag ondersteunen om de zorg eenvoudig en duidelijk te krijgen.

Maar dan willen we wel zelf het goede voorbeeld geven. Daarom besloot Raad op Maat dat het tijd was voor een geheel vernieuwde huisstijl, een nieuw logo én een prachtige nieuwe website. Eenvoud en duidelijkheid staan centraal in de nieuwe ontwerpen, voor het gemak van de cliënten en andere bezoekers van de site. U bent van harte uitgenodigd om de nieuwe website te ontdekken. Ga hiervoor naar www.raadopmaat.org.

Raad op Maat is trots op de stappen die zijn gemaakt. In de filosofie achter de nieuwe ontwerpen zijn de ontwikkelingen in de zorg, inclusief de aandacht voor de rechten van cliënten, meegenomen. Dat zorgt voor de kracht die de nieuwe huisstijl uitdraagt.

Stichting Raad op Maat is opgericht in 1995 met als doel mensen met een beperking te ondersteunen in het proces van emancipatie en empowerment. We zetten ons in voor optimale zeggenschap en een optimale rechtspositie voor de cliënt, maar ook voor (collectieve) medezeggenschap van cliënten. We gaan altijd uit van de mogelijkheden van mensen. In alles wat Raad op Maat doet, is de cliënt het vertrekpunt. Daarom hebben we onze Adviesraad van Cliënten ook gevraagd om mee te denken bij het ontwerpen van de nieuwe huisstijl. Met een kritische blik werden de verschillende ontwerpen bekeken om de duidelijkheid en eenvoud te optimaliseren. Hun waardevolle inbreng heeft uiteindelijk geleid tot een duidelijk en eenvoudig resultaat, waar Raad op Maat trots op is!

Noot voor de redactie, onderstaande is niet bedoeld voor publicatie:

Voor meer informatie over dit persbericht kan contact opgenomen worden met Loes den Dulk, Stichting Raad op Maat, via info@raadopmaat.org of 0182-654546 of via www.raadopmaat.org.