Starten met Google Adwords? Nu een gratis Adwords coupon aanvragen twv €75!

Google Adwords is het advertentieprogramma van de bekende zoekmachine, die het mogelijk maakt om enorm veel mensen te bereiken met uw website of webshop. Wilt u ook gaan starten met Google Adwords? Vraag dan nu een gratis Adwords coupon aan!

Met een gratis Adwords coupon maakt u van €25 gemakkelijk €100. Hoe werkt het? U stort €25 als tegoed voor uw Adwords campagne, u vult de code in van de gratis coupon, en Google geeft u gratis €75 tegoed: u heeft nu €100 Adwords tegoed! > Aanvragen: Gratis Adwords tegoed http://www.roelandpater.nl/blog/google-adwords-coupon-van-e75-nu-gratis-aanvragen

Uw eerste campagne

Het opzetten van uw eerste Adwords campagne begint met het inrichten van verschillende groepen; dat kunnen bijvoorbeeld productgroepen zijn uit uw webshop. Daarna gaat u aan de gang met de zoekwoorden waarop u wilt adverteren, en schrijft u advertenties.

Adwords uitbesteden?

Een Adwords campagne is een efficiënt middel om uw website of webshop op de kaart te zetten; het bereik groeit en dat doen ook het aantal bezoekers – maar enkel als de Adwords campagnes op een juiste manier worden opgezet. Vaak is het zo dat de Adwords campagne eenmalig wordt neergezet en te weinig wordt geoptimaliseerd. Dat is jammer! Adwords uitbesteden kan daarbij een goede oplossing zijn.

Door met uw bestaande budget aan de slag te gaan kunt u meer uit Adwords halen. Adwords uitbesteden betekent;

– Een hogere CTR: er klikken meer mensen op uw Adwords advertenties binnen een aantal vertoningen

– Hogere conversie Adwords campagne: meer verkopen binnen uw huidige budget
– Lagere CPC: u betaalt minder per klik, en daardoor ook minder per conversie

Over Roeland Pater

Ik ben werkzaam als freelance online marketeer, waarin ik voor verschillende organisaties werk aan het verbeteren van de online prestaties. Dit kan als (tijdelijke) versterking van de online afdeling, of ik werk aan losse opdrachten. Ik ben onder andere in te zetten voor: online marketing, content / copywriting, website optimalisatie (usability) en nog veel meer.

• Lars Kamerbeek schreef:

In veel gevallen is een goede zoekmachine optimalisatie voor lange termijn resultaten in de organische zoekresultaten een betere investering dan Adwords. Remarketing is daarnaast een goede tool om potentiële klanten opnieuw te benaderen met toegespitste reclames voor producten of diensten waar ze eerder op hebben gezocht.

roeland