Stap ook over op de elektronische sigaret!

Als u overweegt om over te stappen naar de elektronische sigaret wilt u waarschijnlijk graag weten wat dit voor u betekent. De elektronische sigaret ook wel aangeduid als e-sigaret biedt u een gezonder en beter alternatief dan het roken van tabak. Al vele mensen gingen u voor om de overstap te maken naar de elektronische sigaret. In dit artikel leggen we u graag uit wat de elektronische sigaret voor u kan betekenen en hoe bepaalde zaken werken.

De elektronische sigaret wordt steeds populairder

Steeds meer (verstokte) rokers stappen over op de elektronische sigaret. Vooral  voor diegene die het normale roken niet kunnen laten merken enorme gezondheidsverbeteringen en zien hun drang naar normale sigaretten afnemen naar gelang het gebruik van de e-sigaret. Hierdoor neemt de populariteit van de elektronische sigaret steeds verder toe. Doordat de overstap naar de elektronische sigaret door vrijwel iedereen als zeer geruisloos en prettig wordt ervaren heeft men niet of nauwelijks afkickverschijnselen daar men nog steeds in haar of zijn behoefte wordt voorzien.

Hoe werkt een elektronische sigaret?

Door het inschakelen van een batterij wordt er door middel van een verwarmingselement e-liquid (vloeistof)verdampt. Deze damp kan vervolgens worden geïnhaleerd. Deze e-liquids bevatten naar gelang de keuze van de gebruiker wel of geen nicotine. Deze e-liquids zijn zowel zonder nicotine verkrijgbaar als ook in 3 verschillende nicotinesterktes zodat je zelf kunt bepalen wat het beste bij je past. Dit geeft je ook de mogelijkheid om heel langzaam het nicotinegehalte af te bouwen en mogelijk op termijn zelfs helemaal nicotinevrij te gaan dampen Belangrijk om te weten is dat deze vloeistoffen niet de schadelijke stoffen zoals teer, koolmonoxide en de vele andere schadelijke stoffen die in tabak zitten bevatten. Hierdoor is de elektronische sigaret een veel gezonder en beter alternatief mede doordat er geen verbranding plaatsvindt waardoor er geen schadelijke stoffen vrijkomen.

Hoe begin ik met e-roken?

Om te beginnen met e-roken heeft u een elektronische sigaret nodig. De meeste starters beginnen met een voordelige starterset. Deze starterset is al helemaal compleet voor u samengesteld en bevat 1 of 2 complete elektronische sigaretten. Deze starterset bevat een batterij die zorgt voor het leveren van elektrische spanning voor de verwarming van uw coil of atomizer. Deze coil of atomizer ook wel verdamper genoemd verwarmt uw vloeistof waardoor er damp ontstaat. Een coil of atomizer gaat afhankelijk van het gebruik  gemiddeld zo’n 2 á 3 weken mee. Hierna zal de hoeveelheid en kwaliteit van uw damp afnemen en weet u dat u deze dient te vervangen. Daarnaast bevat een starterset een tankje met mondstukje waar de vloeistof in kan en waardoor de damp kan worden geïnhaleerd. Ook bevat de starterset een oplaadsnoer om uw batterijen als deze leeg zijn weer op te laden. Naast de starterset heeft u ook nog e-liquids nodig. Deze zijn er zoals gezegd in verschillende nicotinesterktes maar ook in vele smaakvarianten.

Alle Voordelen van de elektronische sigaret op een rijtje:

– Bevat geen kankerverwekkende stoffen zoals teer en koolmonoxide

– Geen stank en geen verbranding

– elektronisch roken is veel goedkoper

– In veel openbare gelegenheden mag worden gedampt

-Is een gezonder alternatief voor het traditionele roken

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Go-Vapour

Go-Vapour is de webwinkel het leveren van elektronische rookwaren en aanverwante artikelen. Wij staan garant voor hoogwaardige, veilige producten tegen een scherpe prijs en snelle levertijden. Onze E-liquids zijn in Duitsland gefabriceerd en worden onder strenge condities gefabriceerd. Tevens zijn onze E-liquids gekeurd door meerdere vooraanstaande laboratoriums waaronder Eurofins Duitsland. Go-Vapour beschikt over uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van elektrisch roken. Een goede service naar onze klanten staat bij Go-Vapour hoog in het vaandel. Onze klantenservice afdeling staat binnen de openingstijden altijd voor u klaar om u te helpen met problemen of vragen. Mede hierdoor geven onze klanten ons een hoog tevredenheidcijfer en ervaren ons bedrijf als persoonlijk en zeer klantgericht. Voor elektronisch roken en de beste e-sigaretten gaat u natuurlijk naar Go-Vapour