Stanley King AG in Anti-Crisis gesprekken.

Als gevolg van de mundiale economische crisis die begon eind 2008 (gestart toen de VS een liquiditeitstekort openbaarde veroorzaakt door het uiteen spatten van hun voorheen piekende vastgoed zeepbel die effectief over de rest van de wereld uitvloeide), zijn instellingen, bedrijven en investeerders in een onstabiele positie terecht gekomen. Slagen is de manier om uit deze puinhoop op te klimmen, iets anders is om dit moreel verantwoord en met waardigheid te doen.
De wereld heeft een verschrikkelijke wake up call gehad en dit kan alleen maar tot stand gekomen  zijn door de breekbaarheid  van de economische wereld te begrijpen.
De mensen waarderen geld nu, het is niet meer iets wat banken altijd zullen hebben en ons kunnen lenen. Het is een kostbaar product dat heel voorzichtig overwogen moet worden en met schroom te gebruiken.
“Wij hebben het gevoel dat onze aandacht voor klantrelaties op z´n sterkst is juist als het op individuele behoeften aankomt. Wij hebben aandacht voor de aard van de ontwakende cultuur van mensen die streven om te overleven in een breekbare wereld”, zei een woordvoerder van Stanley King AG. “Wij willen een gefundeerd, gestructureerd en gefocust advies geven zo dicht mogelijk bij de klant zijn persoonlijke situatie; niet zoals veel bedrijven die er naar neigen om alles onder hetzelfde dekseltje te stoppen”.
Beter dan stil te blijven staan bij alle opgelopen problemen is het mogelijk om het gevolg van deze crisis om te buigen naar iets positiefs. Dat is wat het team van Stanley King AG trots beweert, dat zij met wereld mee veranderen en er niet tegen vechten.
Voor meer informatie over Stanley King AG bezoek hun website www.stanleykingag.com