Stampin’ Up! viert feest op Madeira: erkenning voor uitzonderlijke prestaties.

De beste Demonstrators van Stampin’ Up! hebben van 17 tot en met 21 juni 2015 genoten van een idyllische reis naar Madeira. Op het bloemeneiland in de Atlantische Oceaan vierden de meest succesvolle Demonstrators van de fabrikant in hoogwaardige knutselmaterialen en DIY producten hun succes. Zij spelen de meest cruciale rol in het business model van de direct-sales organisatie en hebben de erkenning voor hun prestaties verdiend.

Demonstrators uit het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Nederland konden genieten van de 5-daagse reis. De periode om te kwalificeren voor deze reis liep van oktober 2013 tot en met september 2014. Van de circa 6.300 Demonstrators, die tot de kwalificatie in september 2014 werkzaam waren voor Stampin’ Up! Europa, behoorden 76 ervan tot de besten. Meer dan 100 gasten troffen elkaar in het Pestana Carlton Madeira, één van de sjiekste hotels op het eiland, om samen met hun partner te genieten van deze prachtige reis naar het archipel van Europa.

“Deze reis is voor ons de perfecte manier om uitstekende prestaties te erkennen en te belonen. Daarnaast is het met elkaar delen en beleven ook één van onze kernwaarden”, vertelt Axel Krämer, directeur Stampin ‘Up! Europa. “We kijken nu al uit naar de volgende reis met onze Demonstrators van over de hele wereld.” Dat het bedrijf zich zeer verbonden voelt met haar Demonstrators, werd getoond door de aanwezigheid van leden van het corporate team. Onder hen was ook Sara Douglass aanwezig, de dochter van Shelli Gardner (mede-oprichtster van Stampin’ Up!).

“We willen met de incentive trip onze beste Demonstrators nog eens extra in het zonnetje zetten en ze bedanken voor alles wat ze in het afgelopen jaar hebben gedaan, dat hebben ze verdiend. Ze leren op zo’n reis veel andere Demonstrators en medereizigers kennen (ook uit de andere Stampin’ Up! markten) en juist dat samenzijn is fantastisch om mee te maken. Eigenlijk is deze hele reis één groot hoogtepunt, maar ik weet zeker dat de catamarantocht, waarbij tientallen dolfijnen ons trakteerden op een speelse show, bij iedereen een geweldige indruk heeft achtergelaten”, vertelt Damir Basic, business development manager Stampin’ Up! Nederland.

De Nederlandse deelnemers, evenals de deelnemers uit alle andere landen van dit bonte reisgezelschap, hebben met volle teugen genoten van het exclusieve reisprogramma, die tot nog meer motivatie en inspiratie leidde. Naast een catamarantocht rondom de kustlijn van Madeira, samen met dolfijnen, behoorden de heerlijke visgerechten en een vuurwerkshow onder de nachtelijke hemel zeker tot de hoogtepunten van de reis.

Foto’s in hoge resolutie zijn via onderstaande link te downloaden:

Achtergrond Stampin ́ Up! (www.stampinup.nl)
Stampin’ Up! is een Amerikaanse direct-sales onderneming die al sinds 1988 actief is. Tegenwoordig zijn meer dan 50.000 enthousiaste knutselaars als onafhankelijke Demonstrators (vertegenwoordigers van het merk) actief in de VS, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland, Duitsland, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk, Nederland en Japan. Het hoofdkwartier bevindt zich in Riverton, Utah in de V.S. en beslaat 28.000 vierkante meter. De fabriek staat in Kanab, tevens de geboorteplaats van Shelli Gardner, mede-oprichtster van Stampin’ Up!. In Europa worden alle activiteiten vanuit Frankfurt am Main geregeld. Na een jarenlang succesverhaal in de V.S., zijn sinds zeven jaar de stempels ook in Europa steeds geliefder. Met een ruime keus aan hoogwaardig materiaal, kunnen knutselliefhebbers hun hart ophalen en de prachtigste projecten realiseren, om weg te geven of om gewoon zelf te houden.

Contactgegevens voor de pers:
Profilwerkstatt GmbH
Caroline De Cristofaro