Sportinfunctie, voor fitte én vitale medewerkers.

Een gezonde en levenslustige medewerker zit beter in zijn vel, is energieker en creatiever. Maar niet iedereen is even fit van lijf en leden. Een slechte gezondheid kan leiden tot een chronische aandoening, depressie of zelfs een burn-out. En daar zit u als werkgever bepaald niet op te wachten.

Sportinfunctie houdt zich bezig met het tegen gaan van verzuim op de werkvloer. Initiatiefnemer Arjen Hop: ‘Een zieke werknemer kost al gauw €265,- per dag. Wij van Sportinfuctie willen verzuim op de werkvloer voorkomen door het aanbieden van een totaalpakket’.

Bij het aanbieden van het totaalpakket ondersteund Sportinfunctie de werkgever. Hiermee investeren ze in een gezonde en actieve leefstijl van hun werknemers, óók op lange termijn.
Tastbaar resultaat? Energiekere medewerkers en minder verzuimkosten. Dit is dus pure winst voor de medewerker, zijn omgeving en de ondernemer.

Sportinfunctie is een samenwerkingsverband tussen Nationaal Bureau Sport Stimulering (NBSS) en vitaal coach Sandra Sprong. Met deze expertise helpen zij klanten bij het omlaag brengen van hun huidige en mogelijk toekomstige verzuimkosten. Dit doen ze door werknemers te begeleiden naar een gezonde levensstijl. Dat biedt de werkgever tal van voordelen, maar er is ook veel winst te behalen voor de werknemer zelf. Als je beter in je vel zit, ben je productiever en blijft er ook nog energie over voor je naaste omgeving.

Het totaalpakket bestaat uit een aantal tools. Denk daarbij aan sportscreening waar een sportadvies aan gekoppeld zit, maar ook aan de overdracht van kennis op het gebied van energy management, voeding, sport en persoonlijke groei. Door een goede balans te zoeken tussen energie leveren en opladen kom je in balans. Dit alles gegoten in een praktisch en effectief programma.

Kijk voor meer informatie op www.sportinfunctie.nl en schrijf je in voor het jaarprogramma!

ludo rademaker