Spaar het milieu met de gratis Milieu Service Nederland Cartridge-box!

Cartridges die nog inktresten met gevaarlijke stoffen bevatten, worden door de Eural (de Europese afvalstoffenlijst) aangemerkt als gevaarlijk afval. Cartridges mogen daarom niet worden verwerkt als restafval, maar dienen gescheiden te worden ingezameld.

Er zijn geschiktere verwerkings- en recyclingsmogelijkheden, die vaak ook goedkoper zijn. De meeste cartridges kunnen worden hergebruikt. Bovendien is het goedkoper en milieuvriendelijker om de cartridges gescheiden te verwerken, in plaats van deze te verwerken als restafval.

De oplossing is de Milieu Service Nederland Cartridge-box. Duurzaam ondernemen is voor steeds meer bedrijven, net als voor Milieu Service Nederland b.v., een onderdeel van de bedrijfsvoering. Om die bedrijven optimaal en duurzaam van dienst te zijn, wordt door Milieu Service Nederland de Cartridge-inzamelbox aangeboden. Hiermee faciliteert het bedrijf een totaalaanbod aan afvalverwerkingsmethoden.

Voor de inzameling van lege inktcartridges kunt u gebruikmaken van de speciale Milieu Service Nederland Cartridge-box. Na de inzameling wordt zorg gedragen voor een milieuvriendelijke recycling en verwerking van de cartridges.

Neem contact  op en u krijgt de Milieu Service Nederland Cartridge-box gratis geleverd!

Over Milieu Service Nederland
Milieu Service Nederland b.v. is opgericht in 1986, in een tijd waarin het scheiden van afvalstromen langzaam in opmars kwam. Papier en karton werden meer en meer in een aparte afvalcontainer ingezameld van het bedrijfsafval, zodat het recyclingproces eenvoudiger en efficiënter werd. Ook produceerden bedrijven door onder andere toenemend computergebruik steeds meer vertrouwelijke documenten, die op een veilige manier dienden te worden vernietigd.

Mede door de steeds strenger wordende milieuvoorschriften heeft het scheiden van afvalstromen de laatste twintig jaar een grote vlucht genomen. Milieu Service Nederland b.v. heeft haar activiteiten daarom flink weten uit te breiden. De verandering van eigenaar, in juli 2000, heeft hier flink aan bijgedragen. Sindsdien is het aantal medewerkers sterk gegroeid en is Milieu Service Nederland b.v. uitgegroeid tot een bekende landelijke speler op het gebied van archiefvernietiging en afvalverwerking.

Tim Wagenaer