Skills and Drills, Het creatieve organisatiebureau voor uw evenementen!

Skills and Drills is een jonge organisatie die zowel de particuliere als de zakelijke markt bedient. Teambuildingsactiviteiten, sportieve bedrijfsuitjes, product introducties, pers events en partij organisatie behoren tot de mogelijkheden van Skills and Drills.

Skills and Drills organiseert al haar evenementen en activiteiten op de meest bijzondere en spectaculaire locaties. Hierdoor worden mensen uit hun gebruikelijke omgeving gehaald waardoor een exclusief avontuur direct begint.

Afhankelijk van uw wensen stellen wij een evenement op maat voor u samen variërend van één dagdeel tot een meerdaags evenement met overnachting. Indien wenselijk met een gezellige barbecue, diner of feest aan het einde van uw op maat gemaakte programma.

Bent u opzoek naar een organisatiebureau voor een pers evenement om een buzz rondom uw product te creëren, misschien een bedrijfsuitje om uw personeel te activeren, of wilt een feest organiseren voor een speciale gelegenheid en dit ook nog eens betaalbaar en professioneel, dit kan allemaal bij Skills and Drills!

Wilt u meer informatie! Neem contact met ons op!info@skillsanddrills.nl of neem een kijkje op onze website www.skillsanddrills.nl.

Team Skills and Drills

facebook.com/Skills.and.Drills