Sinterklaas heeft meer ruimte in zijn portemonnee.

Ook dit jaar koopt Sinterklaas weer massaal online in bij banketletters.nl. Er is kennelijk veel meer ruimte in de portemonnee van Sinterklaas., zo blijkt uit de online aankopen voor geschenkjes aan personeel of klanten.  Sinterklaas staat voor “wie zoet is krijgt lekkers”. En dat is goed te merken aan de top 7 van bestelde producten bij banketletters.nl.

“Wij zien een enorme toename van bedrijven die hun personeel of klanten iets lekkers gunnen met het Sinterklaasfeest. Zoetigheid staat nog steeds hoog genoteerd”, stelt Adriaan Koppens, directeur van Fortune Factory. ”De  gezelligheid en de waardering winnen het van de zuinigheid die de afgelopen jaren de boventoon voerde. Delen maakt gelukkig en daar staat Sinterklaas voor”.

De meest favoriete lekkernij is toch wel de chocoladeletter, maar ook de banketletter staat hoog in de top 7 van bestelde lekkernijen. Sinterklaas is, ondanks alle discussies, nog steeds de populairste aanleiding om je collega’s of relaties een kleine persoonlijke attentie te geven.

Uit onze verkoopcijfers blijkt dat de besteding met 80% is toegenomen bij bestaande relaties en ruim 30% van de bedrijven die een aantal jaren geleden afzagen om budgettaire redenen nu weer kiezen voor persoonlijke attenties. Sinterklaasgeschenkjes vallen in de smaak. Dat blijkt.

Forunte Factory