Senz paraplu nu Stormachtig goedkoop met 25% korting

De Senz Paraplu, tot 100 km/h
De Senz Business Paraplu XL is ontworpen om je tegen alle weersomstandigheden te beschermen. Door te spelen met de aerodynamica, is de gevestigde orde op z’n kop gezet. Na 3000 jaar is de tijd gekomen om de wereld te verlossen van alle bekende irritaties en de paraplu van de toekomst te ontwikkelen. De Senz Paraplu kan tegen windstoten van 100 km/h. De ontwerpers zijn tot het maximum gegaan in windtunnels. Ze zijn uit vliegtuigen gesprongen. Ze hebben alles gedaan om zeker te zijn dat de paraplu wind kan weerstaan tot 100 km/h.

Senz ParapluBestel nu de Senz Business Paraplu XL met 25% korting, een mooi kerst- of eindejaarsgeschenk. Deze uniek ontworpen solide stormparaplu draait vanzelf naar de ideale positie t.o.v. van de wind. Hij is aerodynamisch en wind proof tot ca. 100 km/h. En misschien nog wel het belangrijkst: de paraplu klapt niet binnenstebuiten bij een beetje wind!

De actie!
Bestel nu de Senz Business Paraplu XL met 25% korting. U heeft hem dan in huis voor slechts € 23,21 (bij 100 stuks) in plaats van € 30,95 per stuk. Inclusief opdruk van uw bedrijfsnaam of logo in 1 kleur op 1 segment. De actie is geldig t/m 25 november. Op=Op. Kijk ook eens naar onze andere Goedkope relatiegeschenken.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer