Selligent demonstreert 4-in-1 oplossing tijdens Multichannel 2013

Hasselt, 16 april 2013 –Selligent,een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes, zal dit jaar aanwezig zijn op 23 en 24 april tijdensMultichannel 2013in de jaarbeurs te Utrecht. Selligent is te vinden op standnummer D25. Tijdens Multichannel zal Selligent haar 4-in-1 oplossing demonstreren, daarnaast zullen Selligent partners DM Interface en Emakina er succesvolle campagnes presenteren.

DM Interface zal op dinsdag 23 april van 13:40 uur tot 14:20 uur in Theater 1 een lezing geven omtrent de campagne van de A-Klasse van MercedesBenz. De lezing zal de focus hebben op de introductie van de nieuwe A-Klasse via het ´Drive Event´ Dit event is georganiseerd met het motto ´Be the first to drive´ waarin men zich via alle mogelijke (social) media kanalen kon opgeven om als eerste het rijden in de nieuwe A-Klasse te ervaren.

De dag erop, woensdag 24 april zal van 14:35 uur tot 15:15 uur Emakina in Theater 1 een lezing houden over SamsungWorld en in de diepte gaan over deze campagne. SamsungWorld is een ontmoetingsplaats waar klanten kunnen discussiëren en van gedachten wisselen. Op het platform hebben de klanten de mogelijkheid tot het posten van berichten, meedoen aan acties en het winnen van goodies, waardoor het platform een smeltkroes van ideeën wordt.

Bij beide campagnes werden de activiteiten op het gebied van (sociale) media naar het Selligent-platform gestuurd en volledig gepersonaliseerd.

Selligent biedt – samen met haar partners – klanten een geïntegreerde cross-channel marketingoplossing waarmee marketingprofessionals moeiteloos campagnes kunnen creëren, optimaliseren, uitvoeren en beheren.

Over Selligent

Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes. Het bedrijf biedt een geïntegreerde vier-in-één oplossing voor:

Het creëren van multichannel interacties vanuit een eenduidig klantbeeld;
    Het optimaliseren van content voor een hogere conversieratio;
     Het uitvoeren van multichannelmarketingcampagnes via e-mail, web, mobiele sociale media en micro-sites;
    Het effectief beheren van processen zoals budgettering, planning, productie, analyse en ROI-tracking.

Selligent werkt voor meer dan 400 merken binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en is opgericht in 1990 in België waar nog steeds het hoofdkantoor is gevestigd. Daarnaast is het bedrijf aanwezig in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. De meeste andere Europese landen worden bediend via een uitgebreid netwerk van marketingagentschappen en communicatiebureaus, en franchising-, distributie- en integratiepartners.

Voor meer informatie kunt u terecht op onze website www.selligent.com of onze blog www.blog.selligent.com.

Volg Selligent op:

Twitter: www.twitter.com/selligent