Selligent breidt uit in Europa met partner in Scandinavië

Brussel, 3 juli 2013 – Selligent, een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes, kondigt een nieuw partnerschap aan met het Deense marketingbureau 727 Communication. Met deze stap versterkt het bedrijf haar nog steeds groeiende voetprint in Europa. Het van origine Belgische bedrijf heeft een groot netwerk van marketing- en communicatiebureaus waarmee zij verschillende landen binnen Europa bedienen. De nieuwe samenwerking met 727 Communication, een full service marketingbureau gevestigd in Denemarken, is voor Selligent de eerste stap op de Scandinavische markt.

“We zien veel kansen voor ons bedrijf op de Scandinavische markt, met name het gebied van digitale marketing, en 727 Communication is hierin een sterke partner waarmee wij ons in Scandinavië kunnen positioneren,” aldus Steve van den Berg, VP Strategic Sales & Alliancesbij Selligent. “We zijn trots om 727 Communication in ons internationale netwerk op te nemen en zijn ervan overtuigd dat 727 Communication met haar ambitie en ervaring, fantastische multichannel campagnes zal creëren.”

Een belangrijke sector voor 727 Communication is de detailhandel. Selligent biedt het Deense marketingbureau – naast haar product – expertise en ervaring in deze branche. Selligent zal hen daarnaast ondersteuning bieden bij het ​​opzetten van multichannel marketing campagnes voor hun klanten.

“De vraag naar geïntegreerde communicatie over verschillende digitale en analoge kanalen groeit enorm. Selligent biedt ons een effectieve oplossing die eenvoudig te gebruiken is – een goede combinatie voor een bedrijf dat voornamelijk gericht is op strategie en uitvoering,” zegt Flemming Kok, Founder en Partner van727 Communication. “We hebben hoge verwachtingen voor de nieuwe samenwerking met Selligent in Scandinavië en we kijken er naar uit om de uitgebreide mogelijkheden van de Selligent oplossing te presenteren aan onze klanten en prospects.”

Over Selligent
Selligent is een internationale leverancier van oplossingen voor het beheer van digitale marketingcampagnes. Het bedrijf biedt een vier-in-één oplossing voor:

Het creëren van multichannel interacties vanuit een eenduidig klantbeeld;
    Het optimaliseren van content voor een hogere conversieratio;
    Het uitvoeren van multichannelmarketingcampagnes via e-mail, web, mobile, sociale media en micro-sites;
    Het effectief beheren van processen zoals budgettering, planning, productie, analyse en ROI-tracking.

Selligent werkt voor meer dan 400 merken binnen vele sectoren zoals detailhandel, toerisme, media en uitgeverijen en de financiële dienstverlening. Selligent heeft 180 werknemers en is opgericht in 1990 in België waar nog steeds het hoofdkantoor is gevestigd. Daarnaast is het bedrijf aanwezig in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. De meeste andere Europese landen worden bediend via een uitgebreid netwerk van marketingagentschappen en communicatiebureaus, en franchising-, distributie- en integratiepartners.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website www.selligent.com of blog www.blog.selligent.com.

Volg Selligent op:

·         Twitter: www.twitter.com/selligent

·         Facebook: www.facebook.com/selligent

Over 727 Communication

727 communicatie is een full-service marketing bureau gericht op B2B en B2C bedrijven, met sterke focus op de detailhandel. Het bureau heeft diepgaande ervaring met communicatie, fotografie en digitaal design. 727 Communicatie biedt haar klanten een unieke aanpak en creatieve oplossingen omtrent het vertalen van de bedrijfsvisie in een sterke strategie en boodschap voor hun doelgroep, voor de verschillende mediakanalen.

727 Communicatie is een Deens bedrijf, opgericht in 1972, en heeft meer dan 50 medewerkers. Het agentschap is lid van CommWorld, een internationaal netwerk van 370 professionals in 19 verschillende landen wereldwijd. Voor meer informatie over het 727 Communicatie kunt u kijken op hun website www.727.dk.