Relatiegeschenken 2012 – hoge effectiviteit en groot bereik

Relatiegeschenken leveren u vele voordelen op. Er zijn meerder onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat de effectiviteit van relatiegeschenken en promo gifts zeer hoog is.

Tevredenheid over en effectiviteit van relatiegeschenken

De meeste mensen ontvangen graag Relatiegeschenken hebben niet alleen veel voordelen, de voordelen zijn ook van lange duur. Terwijl men bij offline en online reclame als televisie, print en online advertenties veel geld betaalt voor effect op korte termijn, behaalt men bij relatiegeschenken voordelen op lange termijn.

Uit een onderzoek van 2FPCO blijkt de mensen na het ontvangen van relatiegeschenken en promo gifts een veel beter beeld hebben van het merk in kwestie. De meerderheid (61%) zei ook dat ze aangemoedigd werd om de producten van de adverteerder te bekijken na het ontvangen van een relatiegeschenk. Relatiegeschenken hebben dus een sterk effect op het aantrekken van nieuwe klanten.

Op zoek naar promotie artikelen? Dan zijn schrijfwaren (nog steeds) de meest gebruikte relatiegeschenken en dus een zeer goede keuze. IGO-POST biedt u daarom een grote keuze aan bedrukte pennen. Pennen, usb sticks en sleutelhangers zijn bovendien de meest waarschijnlijke relatiegeschenken die men bij zich heeft in de aktetas, documententas of handtas.

Waarom relatiegeschenken zo goed werken

De reden waarom relatiegeschenken en promo gifts zo goed werken, is omdat dezelfde mensen het geschenk keer op keer zien en dat er ook nieuwe mensen mee in contact komen. Bovendien heeft 90% van 2.000 respondenten bevestigd dat ze promo gifts hebben. Ze gebruiken deze -en contacteren de adverteerder- gemiddeld dagelijks.

50% van de mensen kon zich het merk of bedrijf waarvan ze het geschenk kregen herinneren. Ter vergelijking daalt die brand recall met 28% ten opzichte van televisie advertenties en tot zelfs 38% voor radio advertenties. Als één van uw marketingdoelen eruit bestaat een hogere merkherkenning te genereren bij uw doelgroep, dan zijn relatiegeschenken dus de beste keuze.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

IGOPOST

PromoXL is de perfecte partner bij al uw promotionele acties! Zoekt u naar promotionele artikelen, business gifts enrelatiegeschenken met opdruk of zonder opdruk? U heeft zojuist uw perfecte leverancier gevonden. Met vele jaren ervaring is PromoXL een vooraanstaande speler op het gebied van bedrukte promotieartikelen. PromoXL betekent voor u: keuze uit meer dan 10.000 kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen, snelle levering, one-stop-shopping en kwalitatief hoogwaardige, professionele bedrukking. Of het nu gaat om promotiepennen, bijzondere zakelijke geschenken, goedkope weggevers of leuke gadgets. Wilt u uw naam of merk promoten op beurzen, seminars, evenementen, congressen, open dagen of via mailing? Het perfecte relatiegeschenk voor een geslaagde marketingcampagne vindt u hier. Blijf onder de aandacht met tastbare promotie! Relatiegeschenken en promotionele artikelen voor succesvol ondernemen, meer naamsbekendheid en klantenwerving.