Rebel Cactus verovert de Nederlandse markt voor mobiele telefoons voor basisschool kinderen!

Hallofo is sinds 2013 marktleider in Nederland met smartwatches voor kinderen. Daarmee verovert zij de Nederlandse markt van mobiele telefoons voor basisschoolkinderen met een zeer succesvol alternatief; een belhorloge voor kids.

Inmiddels zijn zij de startup fase voorbij en staan de belangrijkste online en offline retailers achter het bedrijf, zoals Coolbue, Fonq, The Phone House, ToysXL. Om klaar te zijn voor de volgende groeifase in Nederland en Europa gaat Hallofo! verder onder de stoere nieuwe naam Rebel Cactus en met een gloednieuwe website met nieuwe producten.

“Kinderen zijn voor ons altijd een voorbeeld en bron van inspiratie geweest. En dat hebben we geweten! Door het enthousiasme van de kinderen zijn wij het afgelopen jaar in Nederland hard gegroeid. En daar hoorde een nieuwe stoere merknaam bij.”

In het Rebel Cactus belhorloge gaat een simkaart. Je kunt er direct mee bellen. Kinderen stellen het belhorloge zelf samen. Elke boomklimmer, telaatkomer, stoepvoetballer of dagdromer kan zo zelfverzekerd en trots zijn eigen wereld ontdekken. Bellen met je horloge, altijd je eigen muziek bij je, te gekke foto’s en filmpjes maken én gamen. Met Sleeves voor over het horlogebandje pimpen ze Rebel Cactus in hun eigen stijl. Ouders staan altijd met hun kinderen in contact via telefoon. Kinderen horen altijd dat er gebeld wordt. Een hele geruststelling. Daarom zegt Rebel Cactus “Ontdek je wereld zonder je ouders met Rebel Cactus Belhorloge”.

Voor meer informatie, technische specs en foto’s, kijk op rebelcactus.nl.

(2 stemmen, gemiddeld: 3,00 van de 5)
  • pricilla schreef:

hoe duur zijn die rebelcactus eilgelijk

• pricilla schreef:

ik vind ze leuk

Michael Greve

Ik ben de oprichter en CEO van Rebel Cactus.   "Mijn droom is met Rebel Cactus de wereld te veroveren. Met vrije, ongedwongen en zelfverzekerde kinderen".   Michael Greve  T: + 31 (0)6 20956502 M: michael.greve@rebelcactus.com www.facebook.com/rebelcactus.com www.rebelcactus.com