Randstad Personenschade B.V. is succesvol in Den haag gevestigd

Den Haag, 14 februari 2017

Na het succes in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht heeft Randstad Personenschade B.V. op 5 september 2016 ook met succes haar vestiging aan de Rijswijkseweg 582 te Den Haag geopend.

Zij helpt als eerste interculturele letselschadebureau al jaren slachtoffers met hun letselschadebehandeling door haar diensten in verschillende talen aan te bieden, zoals in het Turks, Marokkaans, Antilliaanse, Afrikaans, Bulgaars, Pools en Russisch. Haar juridisch advies is geheel vrijblijvend en gratis.

Zij stelt de verzekeringsmaatschappij van degene(n) die het ongeluk veroorzaakte aansprakelijk voor de gevolgen van het ongeluk. Over het proces worden haar cliënten regelmatig op de hoogte gehouden en zij worden in het gehele proces begeleid. Zij hecht veel belang aan de tevredenheid van cliënten bij het behartigen van hun belangen.

Het is wettelijk geregeld dat de kosten van de door haar verleende diensten niet door cliënten worden betaald. De kosten worden op de verzekering van de tegenpartij verhaald.

Weet u niet wat uw rechten na een ongeval zijn? De juristen van Randstad Pernonenschade B.V. kunnen al uw vragen beantwoorden! Dit kunnen zij zowel telefonisch als schriftelijk doen of u kunt langskomen.

Randstad Personenschade B.V.

Rijswijkseweg 582, 2516 HV Den Haag

Bel: 070 810 08 08

Email: i.woude@letseladvies.nl