Qnieuws.nl lanceert lucratieve prijsvraagconstructie voor bezoekers

QNieuws.nl biedt lokale beheerders de mogelijkheid een eigen website bij te houden. Hierop verschijnt nieuws uit de regio, zonder dat daar een gehele redactie voor nodig is. Vanaf nu wordt bovendien iedere maand de beste foto- en video uit de inzendingen van lezers gekozen en wordt deze beloond met €100.

QNieuws.nl is een overkoepelde website voor al het lokale nieuws. De regionale gebieden krijgen een eigen website op de algemene domeinnaam, waar vervolgens het nieuws per gebied geplaatst zal worden. Door als beheerder een dergelijke site te beheren valt er geld te verdienen, door de website concreet te runnen en te bepalen welk nieuws erop verschijnt.

Het QNieuws.nl concept springt in op de huidige trend met betrekking tot lokaal nieuws. Steeds meer mensen interesseren zich voor het lokale nieuws, waardoor ook adverteerders mogelijkheden zien. Zij kunnen op de lokale website adverteren, om op die manier heel gericht klanten aan te trekken. QNieuws springt hier op in door deze verdiensten volledig bij de beheerder van de lokale website neer te leggen.

Daarnaast heeft QNieuws een nieuwe beloning gelanceerd. Vanaf dit moment zullen iedere maand de beste foto- en videoinzending van lezers worden beloond met €100, waardoor er via de lokale QNieuws website in totaal €200 extra te verdienen valt. “Wij wensen door middel van deze actie aan te geven dat het lokale nieuws booming is. Er bestaat zowel vanuit bezoekers als adverteerders een hoop interesse voor de lokale nieuwssites, waardoor QNieuws antwoord geeft op een belangrijke vraag binnen de markt. De financiële bonus zal lezers een extra reden bieden om actief bij te dragen aan de lokale nieuwswebsite”, aldus èen medewerker van QNieuws.

Over QNieuws.nl
QNieuws verzamelt al het 112 nieuws uit de regio, waar bezoekers behoefte aan hebben. Beheerders kunnen als freelancer aan de slag binnen hun eigen regio. Ze kunnen gebruik maken van een professionele website, die ze met behulp van een eenvoudige tekstverwerker van content kunnen voorzien. Ook de te plaatsen advertenties kunnen bovendien professioneel worden ontworpen. Vervolgens kunnen beheerders geld verdienen met deze advertenties op de websites. Zo valt er parttime geld bij te verdienen of kunnen beheerders er zelfs fulltime mee aan de slag gaan.

QNieuws
Landschaplaan 71