Plaats een pintje op het hoofd van de jarige!

Er is altijd wel een reden voor een feestje. Verjaardagen, trouwfeesten, housewarming, kinderfeesten, babyborrels, jubileumviering, afstudeerfeesten of een zomers barbecuefeest. Het organiseren van een feest levert veel pret, maar ook een stukje stress op. Je wilt dat de mensen het naar hun zin hebben. Sommige themafeesten organiseer je maar één keer in je leven en moeten daarom extra bijzonder worden. Kortom, je wilt een bijzonder, leuk en persoonlijk feest organiseren.

We gaan feesten en hebben nodig…
Lekker eten en drinken is een belangrijk onderdeel van feestjes. Vooral tijdens een barbecue kan het zo duur/goedkoop en gemakkelijk/moeilijk maken als je zelf wilt. Laat je een professionele cateraar de barbecue verzorgen of ga je zelf achter de grill staan? Ook muziekkeuze en tafelindeling zijn zaken waar je even goed bij stil moet staan.

Het leukste onderdeel is natuurlijk de versiering. Bovendien kan versiering ontzettend veel toevoegen aan je feest. Het benadrukt het thema en zorgt voor extra sfeer. Versiering is de perfecte manier om een extra persoonlijke draai aan je feest te geven. Wij geven je graag een paar leuke en originele ideeën.

Omdat het jouw feest is!
Is je zoontje/dochtertje jarig? Hoe leuk zou het zijn om de bierviltjes met zijn/haar favoriete cartoonfiguur te laten bedrukken? Of met de eigen foto?

Wil je iets extra’s voor tijdens je bruiloft? Laat een romantische foto van jou en je geliefde op de bierviltjes drukken. Of maak indruk op je gasten door voor je barbecue zelfontworpen placemats te gebruiken.

Voor bedrijfsfeesten is het weer extra sjiek om op alle vlaggen en banners je eigen logo te bedrukken. Organiseer je een groot feest voor je favoriete vereniging? Laat foto’s van alle leden op de bierviltjes drukken. Ze zullen het er nog wekenlang over hebben.

Altijd feest op PrintBirdie.com
Hebben we je al op ideeën gebracht? Dan helpen we je op PrintBirdie.com graag verder. Hier vind je namelijk een groot assortiment bedrukbare artikelen voor alle soorten gelegenheden. We denken bovendien graag met je mee over spandoeken, vlaggen, beachvlaggen, pins en uitnodigingskaarten. Voor de professionele feestvarkens onder ons bieden wij ook de mogelijkheid om flyers, drankbonnen en toegangskaarten te laten bedrukken. Kijk daarom eens rustig rond op onze website en laat je inspireren. Maak er een groot feest van!