Pikgrage specht vernielt pleisterwerk

Gebr. Schilder Stucadoors uit Volendam wordt vaak ingeschakeld voor bijvoorbeeld <a href=”http://www.schilderstucadoors.nl/lijstwerk”>lijstwerk,</a> <a href=”http://www.schilderstucadoors.nl/pleisterwerk”>pleisterwerk</a> en spachtelputz, maar niet vaak voor een pikgrage specht. In Katwijk had een stucadoorsbedrijf er in ieder geval een schone taak aan. Dat ging als volgt:

<b>Wanhoop</b>
De bewoners van een flat aan de Stadhoudersdreef, werden daar tot wanhoop gedreven. Steeds als de wand weer was hersteld, wist de specht weer grote gaten erin te pikken. Behalve natuurlijk dat het <a href=”http://www.schilderstucadoors.nl/stucadoorsbedrijf”>stucadoor bedrijf</a> erg veel werk en last had van de vogel, klaagden de bewoners steen en been over het geluid dat het gevleugelde dier produceerde. De gemeente kwam met een oplossing, waarvan de werking nog moet blijken: het ophangen van nestkastjes. Dit zou de <a href=”http://www.schilderstucadoors.nl/spachtelputz”>spachtelput</a>z voortaan moeten vrijwaren van gevaar.

<b>Altijd raad</b>
Gebr. Schilder Stucadoors is Nederlands Kampioen Stucadoren en moet er niet aan denken dat hun lijstwerk en pleisterwerk worden beschadigd door een dergelijk <i>geval.</i> Edwin Schilder van het Volendamse stucadoorsbedrijf licht toe: ‘het is natuurlijk altijd vervelend als je harde werk wordt beschadigd. Ik kan mij voorstellen dat het voor bewoners nog veel erger is! Daarom zorgen wij er altijd voor dat we snel bij de zogeheten <i>spoedgevallen</i> zijn.’

qstylez

qstylez is een marketing en communicatie bedrijf