Papiers peints photo – www.nikkel-art.fr

Les papiers peints photo sont une solution à la mode et de bon goût pour compléter la décoration de l’intérieur.
Les technologies actuelles de fabrication de papiers peints photo ont fait que les architectes et les décorateurs d’intérieur utilisent de plus en plus souvent les impressions grand format pour la décoration permanente des locaux qu’ils conçoivent.

Les papiers peints photo sur le mur et les autocollants muraux peuvent être adaptées à tout type de local. Ils sont idéaux pour la maison et le bureau. Ils se présentent parfaitement dans le salon, la salle à manger, la chambre à coucher, la chambre d’enfant, de même que dans la cuisine et la salle de bains.

Nikkel-art.fr | Votre maison, Votre style, Votre ambiance

nikkelart

Welkom bij www.Nikkel-art.be - Uw huis, Uw stijl, Uw sfeer In onze webshop vindt u 24 miljoen fenomenale beelden voor Fotobehang, Foto op Canvas, Fotorolgordijnen, Poster, Fotostickers, Foto op plexiglas, Tuinposter, Foto op aluminium, Foto op hout, Foto op forex, Foto op echt glas,Wij leveren fenomenale decoratie, ze zijn ideaal voor thuis en kantoor. Al onze producten zijn gemaakt van een milieuvriendelijke printtechnologie.. Perfect voor de keuken, eetkamer, woonkamer, slaapkamer, badkamer, hal, kantoor. Trakteer uzelf op een decoratieve tuning van uw interieur bij www.Nikkel-art.be [Over ons] Het creëren van creatief, uniek en betoverend mooi fotobehang dat ideaal in elk interieur past, is onze passie. De wensen van onze klant zijn altijd onze prioriteit geweest en markeren de richting voor de ontwikkeling van ons bedrijf. Wij streven naar continue vooruitgang op het gebied van interieurdecoratie met behulp van onze producten. Daarom volgen en analyseren wij de laatste trends en de wensen van onze klanten. Ons assortiment wordt voortdurend uitgebreid, zodat u bij ons voor alles terecht kunt. meer...