Paneuromix heeft primeur met krachtig en gezond breinsupplement

Het Groningse bedrijf Paneuromix heeft een supplement ontwikkeld voor studenten en professionals die hun mentale prestaties willen verbeteren. Dit nieuwe supplement, dat maar liefst 16 actieve natuurlijke stoffen bevat, werkt stimulerend op meerdere vlakken. Het uitgebreid geteste en vooral gezonde supplement heeft met name – in tegenstelling tot de ‘gevaarlijke’ stimulerende middelen zoals ritaline en cocaïne – een positieve uitwerking op het geheugen, concentratie, stressbestendigheid en mentale energie. Meer informatie over het supplement van Paneuromix dat sinds kort verkrijgbaar is, is terug te vinden op de website www.paneuromix.com.

Een gezond en beter alternatief
Paneuromix biedt met genoemd supplement een alternatief voor stimulerende middelen, die schadelijk of niet bedoeld zijn voor mensen zonder een duidelijke diagnose, zoals ADHD. Testresultaten wijzen uit dat dit supplement een betere uitwerking heeft voor deze doelgroep dan de reeds bestaande producten. Daarnaast heeft het als voordeel dat het de lichamelijke reserves niet uitput en geen reboundeffect geeft. Er zijn meerdere van dit soort breinformules op de markt, met name in Amerika, maar deze zijn lang niet zo krachtig samengesteld als het supplement van Paneuromix. Gesteld kan worden dat Paneuromix wereldwijd met haar breinsupplement een regelrechte primeur heeft.

Roland Verment, woordvoerder van Paneuromix, adviseert: \”Van het supplement zijn aan een panel diverse samenstellingen toegediend. Dit heeft geleid tot de uiteindelijke succesformule. Echter, voor velen werkte het middel zo krachtig, dat direct een volledige dosering tijdelijke slapeloosheid teweegbracht. Mensen voelden zich veel te helder om in te slapen. Daarom is ons advies om het supplement langzaam op te bouwen.\”

Real life testing als kernpunt
Paneuromix heeft bij de vervaardiging van het supplement – dit om de betrouwbaarheid nog verder uit te bouwen – real life testing als kernpunt beschouwd. Het supplement is gedurende lange tijd in verschillende combinaties van stoffen getest op meerdere mensen in een panel. Dit heeft uiteindelijk geleid tot het supplement in zijn huidige vorm, dat nu met gepaste trots door Paneuromix wordt gepresenteerd.

Roland Verment

Met Paneuromix wil ik de meest krachtige breinformule ter wereld beschikbaar stellen aan het grote publiek.