Opleiding catwalk-coaches voor Chalans-instructors

24 juli 2014

Intensieve samenwerking met Models Inc International NL

Opleiding catwalk-coaches voor Chalans-instructors

Chalans Dance Professionals, marktleider in ons land op het gebied van vrouwelijke dansvormen, start komende weken met een unieke opleiding tot ‘catwalk-coach’ op verschillende locaties in Nederland. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met het gerenommeerde bureau Models Inc International Nederland.

Bewegingskunst zit Chalans in de genen. De snelgroeiende dansschool voor vrouwelijke dansvormen, met inmiddels vijftig locaties in Nederland, beschikt over een uitgebreide groep eigen instructors. Een aantal van hen zal op basis van uitgebreide ervaring met bewegingstechnieken beginnen aan de opleiding tot catwalk-coach, georganiseerd door Models Inc International Nederland en Chalans Dance Professionals. Na het behalen van hun examen zijn de deelnemers bevoegd om, via cursussen en workshops, aanstaande modellen op te leiden voor dit veeleisende beroep. De opleidingen vinden eind juli en in de maand augustus plaats op vier locaties en omvatten ook het bijwonen van twee shows in het najaar: Fashion Class en de Miss Limburg Internationaal preselectie 2015. Na de jaarwisseling zullen de deelnemers leren hoe zij een examenshow kunnen organiseren.

Natasja Jansen, eigenaresse van Chalans Dance Professionals, vertelt: “Al bij de eerste gesprekken met Models Inc International bleek dat we veel chemie met elkaar hebben. Dit internationaal gevestigde bureau zet modellen in voor alle mogelijke gelegenheden, zoals dansopdrachten op feesten, fotoshoots en fashion. Net als bij ons kan iedereen zich er inschrijven, ongeacht leeftijd en lichaamsmaten. We beschouwen de samenwerking en de opleiding voor onze instructors, die tot het platform www.modelopleidingen.nl behoort, als een waardevolle aanvulling op ons programma.” Meer informatie staat op www.models-inc-int.nl en www.chalans.nl.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): voor meer informatie kunt u contact opnemen met Natasja Jansen, 06 81882598 / info@chalans.nl of Amanda Brandts 06 42486339 /amhbrandts@gmail.com

Natasja Jansen

eigenaresse Chalans Dance Professionals; de eerste en grootste dansschool voor vrouwelijke dansvormen, zoals paaldansen, burleske, kettlebell en cheerleading.